نسخه چاپی

سارق میلیاردی را شناسایی كنید

رئیس پلیس مبارزه با سرقت‌های پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر سرقت چند میلیاردی طلا و جواهرات توسط چهار سارق، از مردم خواست تا با شناسایی تصویر به دست آمده از یكی از سارقان به پلیس برای دستگیری این افراد كمك كنند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، در اسفندماه سال گذشته فردی با مراجعه به کلانتری ۱۱۲ ابوسعید مدعی شد که توسط چند نفر و با تهدید چاقو و سلاح سرد، مورد ضرب و شتم و نهایتاً سرقت کیف حاوی مقادیر زیادی طلا و جواهرات به ارزش چند صد میلیون تومان قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کیف قاپی" و به دستور شعبه دوم دادیاری دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده که در زمینه ساخت طلا و جواهرات فعالیت دارد، با حضور در اداره هجدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت ۱۸:۵۰ و پس از خرید مقادیر متنابهی طلا و جواهرات از بازار سبزه میدان، قصد داشتم تا طلا و جواهرات خریداری شده را به منظور ساخت مجدد جواهرات جدید به شهرستان بفرستم؛ در طول مدت زمان حضور در بازار سبزه میدان، طلا و جواهارات خریداری شده را به گونه‌ای داخل یک کیف قدیمی قرار داده بودم که به تصور خودم اگر آن کیف را در کنار خیابان نیز می‌گذاشتم به واسطه کهنه‌گی و فرسودگی کیف، کسی به آن توجه نمی‌کرد. لذا با اطمینان از این موضوع که تمامی نکات ایمنی در خصوص نحوه انتقال طلا و جواهرات را رعایت کرده‌ام، به خیابان وحدت اسلامی – زیر پل ابوسعید رفتم و منتظر آمدن اتوبوس شهری بودم که ناگهان چهار سرنشین دو دستگاه موتورسیکلت [طرح] هوندا ۱۲۵ به من حمله‌ور شده و ضمن ضرب و شتم شدید، اقدام به سرقت کیف دستی حاوی چندین کیلو طلا و جواهرات و به ارزش چند صد میلیون تومان کردند.

n00353384-b.jpg


با توجه به اظهارات مالباخته، کارآگاهان اداره هجدهم با اطمینان از نحوه شناسایی مالباخته به شیوه زاغ زنی از سوی سارقین، به بازار سبزه میدان و محل مراجعات مالباخته رفته و با بررسی دقیق تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی یکی از چهار سارق شدند.

بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مختلف مدار بسته نیز فرد شناسایی شده از سوی مالباخته را نشان می‌داد که در طول حضور چندین ساعته مالباخته در بازار، اقدام به زاغ زنی وی کرده و در تمامی این مدت او را تحت نظر داشته است.

سرهنگ کارآگاه محمد اشراقی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده و با شناسایی دقیق تصویر یکی از سارقان، دستور انتشار تصویر این شخص از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی هویت صاحب تصویر شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص محل‌های تردد، مخفیگاه و اقدامات مجرمانه این شخص را از طریق شماره تماس‌های ۵۱۰۵۵۵۱۸ ، ۵۱۰۵۵۶۱۶ و ۵۱۰۵۵۶۱۷ در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

۱۳۹۳/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...