نسخه چاپی

تلاش جدی فدراسیون كشتی برای عضویت خادم در هیأت رئیسه فیلا

فدراسیون كشتی كشورمان همچنان با جدیت به دنبال بوجود آوردن شرایطی است تا امیر رضا خادم را به عضویت هیأت رئیسه فیلا در آورد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران،امیر رضا خادم که دو سال پیش نتوانست به عنوان یکی از اعضای هیأت رئیسه فیلا انتخاب شود از سوی فدراسیون کشتی کشورمان بار دیگر به عنوان نامزد حضور در انتخابات این دوره هیأت رئیسه فیلا که نیمه دوم شهریورماه و همزمان با مسابقات جهانی آزاد و فرنگی بزرگسالان انجام می شود معرفی شد.

مسئولان فدارسیون کشتی برای آن که این بار بتوانند در این انتخابات موفقیت لازم را به دست آوردند با جدیت از چندین ماه پیش و در جریان مسابقات مختلف از جمله جام جهانی کشتی فرنگی در تهران رایزنی های مناسبی را با مسئولان فدراسیون جهانی (فیلا)داشته اند.

براین اساس امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و دارنده چندین مدال جهان و المپیک هم اکنون با حضور در کشور کرواسی محل برگزاری مسابقات جهانی جوانان جلسه ای را با مسئولان فیلا و شخص نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی داشته تا با جلب رضایت آنها پیش ازآغاز انتخابات هیأت رئیسه رأی لازم را برای عضویت در یکی از کرسی های فیلا به دست آورد.حال باید منتظز ماند و امیدوار بود با توجه به نفوذ روس ها آیا ما می توانیم پس از سال ها نمانیده ای را در یکی ار کرسی های فیلا به دست آوریم؟...

۱۳۹۳/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...