نسخه چاپی

تمجید پایگاه اینترنتی "vavel" از مهاجم ایرانی

پایگاه اینترنتی "vavel" به تمجید از مهاجم ایرانی روبین‌كازان پرداخت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سردار آزمون فصل گذشته عملکرد خوبی داشت که باعث شد مورد توجه تیم‌های بزرگی قرار گیرد اما ترجیح داد در تیم روس بماند. پایگاه اینترنتی "vavel" در گزارشی به بررسی این مهاجم ایرانی پرداخت و نوشت: «مهاجم 19 ساله ایرانی فصل گذشته مورد توجه تیم‌های آرسنال، بارسلونا و میلان قرار گرفت. این در حالی بود که هواداران این تیم‌های بزرگ شناختی از سردار آزمون نداشتند. او در تیم روبین کازان روسیه بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و توانست در 18 مسابقه که برای این تیم به میدان رفت پنج گل به ثمر برساند و سه پاس گل نیز برای هم تیمی‌هایش فراهم کند. درست است که در نگاه اول این آمار زیاد در خور توجه نیست اما با در نظر گرفتن این نکته که او در هفت مسابقه از 18 مسابقه فصل به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد آمار او جالب توجه به نظر می‌رسد.

روبین کازان فصل گذشته در گل زدن مشکل داشت و این کار را برای آزمون سخت کرده است. شاید همین نکته باعث شد تا این مهاجم ایرانی نتواند گل‌های زیادی را برای تیمش به ثمر برساند. فصل گذشته تنها سالومون روندون بیش از آزمون گلزنی کرد.

آزمون هنوز هم بازیکن بسیار جوانی است. رسانه‌ها به او لقب "مسی ایرانی" داده‌اند. شاید کنترل با توپ او و مهارت فردی آزمون باعث شده است تا رسانه‌ها این لقب را به او بدهند. سردار آزمون هنوز بازیکن بی تجربه‌ای است. درست است که او از کیفیت خوبی برخوردار است و علاوه بر این با توجه به قد بلندش روی توپ‌های هوایی تاثیرگذار است اما هنوز نمی‌توان او را با لیونل مسی مقایسه کرد. این بازیکن توانایی این را دارد که در یک لیگ معتبر آقای گل شود.

سردار آزمون توانایی بالایی در محوطه جریمه حریفان دارد. او نه تنها می‌تواند به عنوان مهاجم مرکزی که به عنوان مهاجم کناری نیز انجام وظیفه کند. درست مثل هفته‌ اول لیگ روسیه برابر اسپارتاک که در پست مهاجم کناری به میدان رفت.

درخشش سردار آزمون در فصل گذشته باعث تا او در فهرست اولیه ایران برای حضور در جام‌جهانی برزیل قرار گیرد. اما پس از دو بازی دوستانه کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت تا ترکیبی دفاعی برای جام جهانی انتخاب کند و به این ترتیب این بازیکن با ارزش از فهرست مربی پرتغالی خط خورد.

رینات بیلیاتدینف، سرمربی روبین کازان این فصل آزمون را به مارکو لویچ ترجیح داده است تا آزمون به مهاجم نخست روبین کازان تبدیل شود. او در این فصل قطعا می‌تواند با درخشش در لیگ روسیه انتقالش به آرسنال را نهایی کند.

۱۳۹۳/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...