نسخه چاپی

خبر بسیار بد برای علی دایی و پرسپولیس

پرسپولیس به احتمال زیاد به زودی یكی دیگر از ملی پوشان خود را از دست خواهد داد.

به گزارش نما، حسین ماهینی برای اینکه ثابت کند معافیت پزشکی اش مشکلی نداشته 10 روز پیش مدارک پزشکی خود را تحویل سازمان لیگ داد.



او به مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنین علی دایی اطمینان داده بود که مدارک پزشکی اش کامل است و به زودی مجوز او برای همراهی پرسپولیس در مسابقات لیگ صادر خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد.



مدارکی که ماهینی تحویل سازمان لیگ داده از نظر آنها معتبر نیست و تا الان مجوز بازی این بازیکن برای شرکت در مسابقات لیگ صادر نشده است.



این خبر به گوش مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز رسیده و آنها منتظر تصمیم علی دایی هستند. چنانچه سرمربی پرسپولیس تشخیص دهد، این باشگاه نام ماهینی را از لیست خارج و بازیکن دیگری را جایگزین او خواهد کرد.



البته دفاع ملی پوش پرسپولیس همچنان پیگیر قضیه مشکل خود است و اعتقاد دارد با پیگیری بیشتر مسئولان باشگاه پرسپولیس مشکل او حداقل به طور موقت حل خواهد شد.



وکیل حسین ماهینی در این خصوص گفت: «تکلیف نهایی ماهینی تا سه شنبه ، چهارشنبه مشخص می شود. قطعا تا پایان این هفته اعلام کمی کنیم که آیا این بازیکن می تواند برای پرسپولیس به میدان برود، یا خیر.»



وی افزود: «ما طی این مدت نامه نگاری های زیادی به دیوان عدالت اداری داشته ایم. امیدواریم تا پایان این هفته پاسخ روشنی به ما بدهند تا ماهینی که از ملی پوشان فوتبال ایران است، از بلاتکلیفی خارج شود.»



علیرضا رحیمی گفته که اگر مشکل این بازیکن حل نشود با خروج وی از لیست اقدام به جذب یک بازیکن دیگر خواهد کرد.

۱۳۹۳/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...