نسخه چاپی

ساماندهی 77 هزار ورزشكار مازندرانی ظرف 5 سال

رئیس هیات پزشكی ورزشی مازندران گفت: از ابتدای امسال تاكنون بیش از 77 هزار ورزشكار زن و مرد مازندرانی به عضویت كمیته خدمات درمانی هیات درآمده و از این نظر ساماندهی شده اند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی دهقان تصریح کرد: از این تعداد ورزشکار سازمان‌یافته بیش از 54 هزار ورزشکار مرد و 22 هزار ورزشکار زن هستند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران با بیان اینکه سال 92 بیش از 140 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان فعالیت داشتند، در گفت وگو با فارس افزود: این آمار با توجه به همکاری ادارات و هیات‌های ورزشی می‌تواند بیشتر از سال گذشته شود.

دهقان از ویزیت رایگان دو فوق تخصص در دفتر هیات پزشکی ورزشی استان برای درمان ورزشکاران خبر داد و ابراز داشت: اسماعیل شفیعی فوق متخصص زانو و ارتوپد و محمدعلی نیکوبیان فوق تخصص روانشناسی جهت درمان و ارائه مشاوره به ورزشکاران زن و مرد در هیات ورزشی استان حضور دارند.

وی با اشاره به استقبال ورزشکاران و هیات‌های ورزشی از حضور این دو فوق تخصص ورزشی گفت: شفیعی روزهای سه‌شنبه از ساعت 10 تا 12 و نیکوبیان از ساعت 16 تا 20 روز های فرد در دفتر هیات پزشکی استان حضور خواهند داشت.

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران از برگزاری کلاس ماساژ درمانی در ساری خبر داد و افزود: این کلاس به مدت یک هفته با حضور اساتید ماساژ‌درمانی در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار می‌شود.

دهقان با اشاره به نظارت و سم پاشی سالن‌های دولتی و خصوصی استان از سوی هیات پزشکی ورزشی مازندران خاطرنشان کرد: مدیریت سالن‌ها برای سلامتی ورزشکاران ارزش قایل شوند، بهداشت و دیگر موارد پزشکی را در اجرا کنند که در غیراین صورت جریمه سنگینی می‌شوند.

۱۳۹۳/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...