نسخه چاپی

تنها خواسته كی‌روش قبل از امضای قرارداد

عباس ترابیان گفت كه در امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال نقشی ندارد و كی‌روش مستقیم با كفاشیان مذاكره خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، نشست خصوصی و دو نفره با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، آخرین و تازه‌ترین خواسته کی‌روش برای حضور در ایران و مذاکره جهت تمدید قرارداد است. مرد پرتغالی که آمدنش در دهم مرداد به بیستم و در نهایت به پایان مردادماه موکول شده در مذاکرات شفاهی به کفاشیان اعلام کرده که یک مذاکره خصوصی دو نفره بدون حضور هیچ فرد سومی خواسته او برای حضور در ایران و مذاکره برای تمدید قرارداد است.

هرچند مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرده بود که کی‌روش از دهم مرداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود اما این موضوعی نیست که این مربی پرتغالی آن را تأیید کرده باشد. در همین حال عباس ترابیان عضو مذاکره کننده فدراسیون فوتبال با کی‌روش، در واکنش به این اظهارات مربی پرتغالی به تسنیم گفت: من پاسخی برای این صحبت‌ها ندارم. من در امضای قرارداد با کی‌روش نقشی ندارم و این مربی مستقیم با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت می‌کند.

در حالی که کی‌روش هنوز به ایران نیامده، بازار تناقض در برنامه فوتبال ملی گرم است. از یک سو صحبت از بازی با ونزوئلاست، دیداری که گفته می‌شود، کی‌روش آن را هماهنگ کرده و در این سو اهالی فدراسیون فوتبال ایران خبری از آن ندارند و در سوی دیگر نبی، دبیرکل فدراسیون صحبت از احتمال بازی با استرالیا و یک تیم عربی کرده که کی‌روش پیش از این در سفر به تهران به پیشنهاد بازی با استرالیا و عمان پاسخ منفی داده بود.

۱۳۹۳/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...