نسخه چاپی

نكیسا: هیچ گلری در حد رحمتی نیست

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: دایی رابطه خوبی بین دروازه بانان پرسپولیس به وجود آورده است.

به گزارش نما، نیما نکیسا در رابطه با عملکرد دروازه بان پرسپولیس در 2 بازی ابتدایی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: حدس می زدم که در بازی نخست سوشا مکانی درون دروازه قرار بگیرد و به نظرم بد هم کار نکرد. آن گلی هم که دریافت کرد روی بدشانسی اش بود و در واقع اتفاقی است که برای هر دروازه بانی شاید رخ بدهد اما نیلسون را در مقابل فولاد اصلا آن دروازه بان سال گذشته ندیدم. به نظرم او از لحاظ روحی به هم ریخته و وجود یک رقیب برایش قابل هضم نیست.

وی با اشاره به حضور 2 دروازه بان بزرگ در یک تیم تصریح کرد: در همه جای دنیا تیم های بزرگ برای حضور موفق در بازیهای مختلف از جمله لیگ قهرمانان 2 دروازه بان سطح بالا جذب می کنند تا اتفاقاتی مثل محرومیت و یا مصدومیت تیم را وارد بحران نکند. مهم ارتباط بین این 2 دروازه بان است که روحیه شان از دست نرود. به نظرم دایی و غلامپور این کار را به خوبی بلدند و میان دروازه بانان تیمشان رفاقت خوبی به وجود آوردند.

دروازه بان سالهای دور پرسپولیس و تیم ملی تصریح کرد: شاید به دلیل حضور مکانی در مقابل تیم سابقش دایی در دیدار دوم از نیسلون استفاده کرد و شاید هم در کل قصد دارد از سیستم چرخشی استفاده کند اما در کل شرایط سوشا را بهتر از نیسلون می بینم.

نکیسا در پایان گفت: با اینکه جام جهانی را نیز گذارندیم و جام ملتهای آسیا را در پیش داریم اما هنوز گزینه ایده آلی درون دروازه تیم ملی پیدا نشده است. به نظرم مهدی رحمتی که در بازی پیکان مقابل سایپا بازی را برای تیمش درآورد، هنوز هم بهترین گزینه است و کسی را نمی بینم که حتی به عنوان نفر دوم در سطح او باشد.

۱۳۹۳/۵/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...