نسخه چاپی

چرا در استقلال مثل پرسپولیس دعوا نمی‌شود؟

استقلالی ها این روزها رابطه صمیمی تری با هم دارند. اسپانسر آبی ها شاید كمتر از قرمزها پول داده ، آبی هم تقریبا همان میزان قرمزها بدهی داشتند اما فضای هیات مدیره استقلالی ها آرام است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین ؛ استقلال با ۶ امتیاز تیم دوم جدول است اگرچه هر دو بازی اول آبی ها آنچه بیش از هر چیز در این موفقیت به چشم آمده تجربه و شانس این تیم در بهره گیری از فرصت ها بوده. به نکته مهم دیگر استقلال این است که آبی ها هیچ یک از مشکلات مدیریتی پرسپولیسی ها را نداشتند اگرچه هیات مدیره شان طیف های متعددتری دارد.

حضور چند اسپانسر جدا که هر یک بخشی از هزینه های استقلال را می پردازند و حضور چهره ای چون نجف زاده از هیات مدیره پیشین تیم که رابطه ایگرم با دیگر اعضا ندارد اما فشار مجلس باعث ماندنش در این هیات مدیره شده است ، با این وجود آبی ها مشکلات پرسپولیسی ها در دعواهای مدیریتی را نداشتند. چگونه این اتفاق افتاده؟ ماجرا خیلی ساده است . این ریشه در حضور دو نفر در این تیم دارد نخست افشارزاده که خود در قبال انتقاد دادکان از شیوه غلط واگذاری دو تیم سرخابی گفته است استقلال هم تا یک ماه دیگر وارد دعوا می شود ، می گوید:« اگر قرار به وقوع چنین خوادث تلخی باشد یک لحظه هم در تیم نمی مانم. من ۵۰ سال از عمرم را در ورزش گذراندم و دیگر همه می دانند چه روحیاتی دارم. » مدیر جدید استقلال روحیه ای همیشه تعاملی دارد. او این قدر به سازش برای پیشبرد کار اعتقاد دارد که حتی در بحث امضای قراردادهای یکی از بازیکنانش مستقیم دخالت نکرد و کل امور باشگاه در خرید و هزینه کرد را به قلعه نویی و دوستانش سپرد.

از سوی دیگر قلعه نویی که عاشق داشتن اختیار در شرایطی اینچنینی است و مدام از مدیرانی چون قریب ، ساکت و آجورلو برای اعتماد به او در فصل نقل و انتقالات تعریف و تمجید می کند ، به خوبی می داند چطور خود و بازیکنانش را در تعامل با اسپانسر ها بگذارد که آنها با همه وجود دنبال موفقیت تیم باشند. حضور چندباره قلعه نویی در جمع اعضای هیات مدیره ، تشکرهای گاه و بیگاه او از این گروه ،درحالی که هنوز خودش و جمعی از بازیکنان اسمی تیمش بخشی از دریافتی های شان واریز نشده ، برگ برنده قلعه نویی در ایجاد ثبات مدیریتی شده است و آنها این قدر پختگی داشتند که خیلی سریع برای پرهیز از ایجاد مشکل ترمز گفت و گوهای پر تعداد سخنگوی پر سخن شان را بگیرند. این ها تفاوت های استقلال و پرسپولیس است. جایی که دایی خود خواسته و برای اختلاف ابتدای فصلش با حضور حمید استیلی ، حتی یکبار با اسپانسرهای جدید تیم دیدار نداشته و خودش می گوید خیلی از اعضای هیات مدیره را حتی بهچهره نمی شناسد. برای اسپانسری که این همه میلیاردی برای داشتن برندی روی نیمکتش هزینه کرده ، نداشتن حتی یک عکس یادگاری با او شاید این چنین تلخ باشد.

۱۳۹۳/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...