نسخه چاپی

آخرین مهلت انتخاب رشته كنكور سراسری

داوطلبان بر اساس دو روش پذیرش با آزمون و بدون آزمون می‌توانندكدرشته‌محل‌‌های مورد نظر را انتخاب كنند و حداكثر ۱۵۰ كد رشته محل را انتخاب نمایند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مهلت انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد پایان می‌یابد.

مهلت انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۳ که پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ آغاز شده بود، ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد پایان می‌یابد.

در دفترچه هریک از گروه‌های آزمایشی، ضوابط و شرایط دانشجو و کدرشته محل‌های تحصیلی درج شده است که سند اصلی انتخاب رشته و گزینش دانشجو نیز به شمار می‌رود ‌و داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش و اطلاع از اطلاعات آن می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

همچنین داوطلبان می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته که بر روی سایت سازمان قرار دارد نسبت به انتخاب کد‌رشته محل‌های انتخابی به ترتیب مورد علاقه اقدام کنند. این نرم افزار براساس آخرین ضوابط و با احتساب نمره‌ کل با مقایسه وضعیت داوطلبان گروه‌های آزمایشی و انتخاب ۲۵۰ کدرشته محل به داوطلب امکان انتخاب رشته مناسب را می‌دهد.

داوطلبان بر اساس دو روش پذیرش با آزمون و بدون آزمون می‌توانندکدرشته‌محل‌‌های مورد نظر را انتخاب کنند و حداکثر ۱۵۰ کد رشته محل را انتخاب نمایند.

۱۳۹۳/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...