نسخه چاپی

تصویرمصوبه وام مسكن خبرنگاران منتشرشد

عکس خبري -تصويرمصوبه وام مسکن خبرنگاران منتشرشد

در پی اظهارات اخیر رئیس كل بانك مركزی، انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران مصوبه اعطای وام مسكن به خبرنگاران را منتشر كرد.

به گزارش نما به نقل ازمهر، انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران با صدور اطلاعیه ای مصوبه وام مسکن خبرنگاران را منتشر کرد، این در حالی است که اخیرا رئیس کل بانک مرکزی از وجود مصوبه مربوط به اعطای وام ساخت و یا خرید مسکن به خبرنگاران، ابراز بی اطلاعی کرده بود.

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران در اطلاعیه خود آورده است: در مصاحبه ای که به مناسبت روز خبرنگار یکی از خبرگزاری ها با رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران داشته است، وی از تعلل نسبت به اجرای مصوبه دولت گذشته برای پرداخت 5000 فقره تسهیلات ساخت و خرید مسکن به خبرنگاران گلایه کرده بود که واکنش های متعددی در رسانه ها و از سوی برخی مسئولان داشته است.

ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به این موضوع در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود اولین بار است که بحث وام مسکن خبرنگاران را می شنود و از وجود این مصوبه در دولت و ابلاغ آن به بانک مرکزی اظهار بی اطلاعی کرده بود.

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران که خود را متعهد به پیگیری مطالبات صنفی خبرنگاران می داند، تصویر مصوبه شماره 38590 ت 48110 ن مورخ 21/2/1391 نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کارگروه مسکن درباره اعطای وام ساخت و یا خرید مسکن به خبرنگاران را به شرح زیر منتشر و اعلام می کند، بزودی طی مکاتبات رسمی با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع را پیگیری خواهد کرد.

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران در این اطلاعیه اعلام می دارد: با توجه به اینکه در زمان تصویب و ابلاغ مصوبه فوق الذکر وام مورد نظر می توانست تامین کننده بخشی از هزینه خرید یا ساخت مسکن برای خبرنگاران باشد که متاسفانه به لحاظ عدم اجراء و افزایش هزینه ساخت و یا خرید مسکن در حال حاضر و به فرض اجرای آن مصوبه وام موصوف فاقد جنبه حمایتی است، امید است دولت محترم علاوه بر تسریع در اجرای مصوبه مذکور سقف وام فوق الذکر را نیز بطور واقع بینانه افزایش دهد.

۱۳۹۳/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...