نسخه چاپی

آخرین وضعیت جدایی هافبك ملی پوش پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اومانا صراحتا حرفی از حضور در بازی‌های تیم ملی كاستاریكا در میانه لیگ برتر ایران نزده است.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، مهدی خواجه‌وند درباره احتمال جدایی مایکل اومانا مدافع جدید پرسپولیس برای حضور در مسابقات جام مرکزی آمریکا که از سوم تا سیزدهم سپتامبر برگزار می‌شود، اظهار کرد: حضور اومانا در تیم کاستاریکا به بندهایی بر می‌گردد که در قرارداد وی ذکر شد است. البته اگر این بازی‌ها در "فیفا دی" باشد، باشگاه مکلف است که بازیکن را در اختیار تیم ملی قرار دهد.

وی افزود: با این حال اومانا هنوز صراحتا نگفته که برای بازی‌های ملی باید به کشورش بازگردد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا اومانا به بازی این هفته سرخپوشان برابر ملوان می‌رسد یا خیر، تاکید کرد: ما دنبال کارت بازی این بازیکن هستیم. مسئولان مربوط به بخش بین الملل باشگاه دنبال این هستند تا هر چه زودتر شرایط بازی اومانا را فراهم کنند.

وی همچنین در خصوص اینکه رضا حقیقی دنبال جدایی از باشگاه پرسپولیس و پیوستن به یک تیم خارجی است، گفت: چنین چیزی نیست. حقیقی تا الان درخواستی در این خصوص نداشته است.

خواجه‌وند در پایان با بیان اینکه درخواست این باشگاه برای کاهش محرومیت پیام صادقیان به فدراسیون فوتبال ارسال شده است، تاکید کرد: ما هنوز زمان داریم. بخشی از کار روز گذشته انجام شده و امروز هم نامه دیگری در اینباره به فدراسیون ارسال خواهیم کرد.

۱۳۹۳/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...