نسخه چاپی

توزیع چادر و غذا از شب تا صبح در حین ۲۱۶ لرزش در مورموری

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به لرزش ۲۱۶ بار در مناطق زلزله زده ایلام از توزیع چادر و غذا از شب گذشته تا صبح هنگام بین آسیب دیدگان خبر داد و گفت: منطقعه صعب العبور است و كمك رسانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، پیرحسین کولیوند که خود در حال حاضر در مناطق زلزله زده ایلام حضور دارد با اشاره به توزیع چادر بین یک هزار خانوار که از شب گذشته تا صبح هنگام توسط امدادگران صورت پذیرفته است، به تسنیم گفت: همچنین بین ۲۶ روستا آسیب دیده مواد غذایی توزیع شده است و با توجه به صعب العبور بودن منطقعه کمک رسانی‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر تصریح کرد: تاکنون منطقه مورموری ۲۱۶ بار در پی پیش لرزه و پس لرزه که اصلی ترین زلزله نیز ۶،۲ ریشتر بود، لرزیده است. در حال حاضر نیز سه بالگرد برای گشت زنی و همچنین کمک رسانی در مناطق زلزله زده حضور دارند.

کولیوند خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۱۷ نفر در پی زلزله ۶،۲ ریشتری ایلام دچار آسیب شدند که هم اکنون ۵ نفر از این مصدومان تحت بستری و درمان قرار دارند.

به گزارش تسنیم، زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۲ ریشتر در روز دوشنبه ۲۷ مرداد سه استان ایلام، لرستان و خوزستان در غرب و جنوب غربی کشور را تکان داد.

در این راستا و براساس بیستمین گزارش سازمان امداد و نجات، تاکنون بیش از ۲۲ هزار بطری آب معدنی و ۲۱ هزار قوطی کنسروجات بین آسیب دیدگان توزیع شده است، همچنین، براساس این گزارش از ۳۳۲ آسیب دیده، ۳۱۵ نفر به صورت سرپایی درمان و ۱۷ نفر در بیمارستان‌های آبدانان، دهلران، دزفول و ایلام بستری شدند.

۱۳۹۳/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...