نسخه چاپی

زمان اعلام رای پرونده قلعه‌نویی

رئیس كمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از دعوت حسین كعبی به این كمیته خبر داد و تأكید كرد، او اگر حرفی در مورد اطرافیان قلعه‌نویی دارد باید در كمیته اخلاق بگوید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی‌اکبر محمدزاده درباره اظهارات حسین کعبی علیه امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: اگر کعبی صحبتی درباره اطرافیان قلعه‌نویی دارد، باید به کمیته اخلاق بگوید تا پیگیر آن شویم. این بازیکن به کمیته اخلاق دعوت شده تا در خصوص موارد مطرح شده، توضیحات لازم را ارائه کند.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص اظهارات جواد نکونام گفت: نکونام در ایران حضور ندارد تا به کمیته اخلاق بیاید اما پرونده او به عنوان فردی که اظهاراتی درباره قلعه‌نویی انجام داده، باز است و هر وقت که به ایران آمد، باید در کمیته اخلاق حضور پیدا کند.

وی در مورد پرونده مهدی رحمتی و ایمان موسوی تصریح کرد: این دو بازیکن در خصوص اینکه گفته بودند مطالبی درباره امیر قلعه‌نویی و استقلال دارند، از طرف ما که مدعی العموم فوتبال و رسیدگی به فساد هستیم، محترمانه به کمیته اخلاق دعوت شدند تا در صورت تمایل اطلاعاتی‌ که از قلعه‌نویی دارند را ارائه دهند.

محمدزاده با بیان اینکه رحمتی و موسوی یکشنبه به کمیته اخلاق مراجعه کردند، گفت: به این 2 بازیکن 2 برگه اظهارنامه داده شد تا اطلاعات خود را در این برگه بنویسند. قضات ما نیز با توجه به اظهارات آنها در این برگه به تفحیص و تفحص از آنها پرداختند. وقتی قضات ما اظهارنامه را می‌خوانند هر سوالی داشته باشند، از طرف مقابل می‌پرسند. در مسئله رحمتی و موسوی هم قضات ما به این دو بازیکن گفتند که برای ادعای خود چه سند و شاهدی دارند.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از بیان جزئیات اظهارنامه رحمتی و موسوی خودداری کرد و افزود: تا پایان هفته آینده رای پرونده قلعه‌نویی، رحمتی و موسوی اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت اثبات نشدن اظهارات رحمتی، موسوی و کعبی علیه قلعه‌نویی چه محرومیت و یا جرایمی در انتظار این بازیکنان خواهد بود گفت: اگر بخواهم در این زمینه صحبت کنم به پیش داوری و همچنین جانبداری از باشگاه استقلال متهم می‌شوم اما به لحاظ مبانی حقوقی توصیه‌ام به دوستان اهالی ورزش این است که مواظب اظهارات خود باشند.

«کلام اسیر انسان است، قبل از اینکه بیان شود»، محمدزاده با ذکر این حدیث از حضرت علی (ع) تصریح کرد: دوستان مراقب باشند هر حرفی را در هر جایی عنوان نکنند. هر کسی اطلاعاتی از شخصی دارد، به کمیته اخلاق بگوید. از دوستان می‌خواهم مراقب باشند چه حرف‌هایی می‌زنند.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد سایر پرونده‌های موجود در کمیته اخلاق گفت: پرونده‌هایی داریم که محرمانه و در حال بررسی است.

۱۳۹۳/۵/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...