نسخه چاپی

پیغام جالب قلعه نویی برای كاپیتان پرسپولیس

كاپیتان نیمكت نشین پرسپولیس رابطه بسیار خوبی با امیر قلعه نویی دارد و این را همیشه در مصاحبه هایش هم علنی كرده است.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، محمد نوری در فصل نقل و انتقالات در آستانه انتقال به استقلال بود که بنا به دلایلی مبهم در نهایت این انتقال میسر نشد و نوری بعد از مذاکره جدی با گسترش فولاد در نهایت پرسپولیسی ماند.

اما دیروز محمد نوری و امیرقلعه نویی در مسجد بلال و مراسم ختم زنده یاد مهدی نفر خبرنگار فقید خبرگزاری فارس برخورد جالبی با هم داشتند.قلعه نویی که با اطرافیانش به مسجد آمده بود کنار محمد نوری نشست و به او گفت:« آقای محمد نوری! اگر میامدی تیم ما الان فیکس بودی » که نوری هم در جواب او سری به نشانه تاسف تکان داد و گفت:« اشتباه کردم امیرخان!» تا مشخص شود نوری از ماندن در پرسپولیس پشیمان است و اگر همین الان شرایط مهیا بود از این تیم جدا می شد.

کاپیتان شماره 14 قرمزها در سه هفته ابتدایی فصل یک نیمکت نشین مطلق بوده و اصلا شرایط خوبی در پرسپولیس ندارد تا جایی که گفته می شود از ماندن در پرسپولیس ابراز پشیمانی کرده و می خواهد از جمع سرخ ها جدا شود که دایی هم با این مساله موافقت کرده است.البته اگر نوری و دایی خواهان این اتفاق باشند قطعا تا نیم فصل امکان جدایی وجود نخواهد داشت و شماره 14 یا باید با تمرین بهتر خودش را به دایی تحمیل کند یا این نیمکت نشینی های سخت را طاقت بیاورد.

۱۳۹۳/۵/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...