نسخه چاپی

یك مدافع در آستانه عقد قرارداد با استقلال

یك مدافع ۲۱ ساله عراقی كه هافبك استقلال او را در مشاوره با سرمربی تایید كرده به زودی به آبی های تهران خواهد پیوست.

به گزارش نما، امیر قلعه نویی پس از باخت ۳ بر یک به سپاهان خلا یک مدافع مرکزی را در تیمش احساس کرده. به همین دلیل او هاشم بیگ زاده را در بازی مقابل سایپا در پست غیرتخصصی اش یعنی مدافع وسط به میدان فرستاد.



قلعه نویی خوب می داند که بازی دادن بیگ زاده در این پست یک ریسک بزرگ است و البته در بازی سایپا هم با دو گلی که آبی ها دریافت کردند خطر این ریسک را به خوبی احساس کردند. اینها همه برمی گردد به خالی بودن دست سرمربی در دفاع مرکزی.



حنیف عمران زاده را که به دلیل مصدومیت احتمالا تا ۳ هفته دیگر در ترکیب استقلال نخواهیم دید. معادله امیرحسین صادقی هم بسیار پیچیده شده، چرا که قلعه نویی عمیقا از او ناراحت است و احتمال دارد او برای همیشه حضور در ترکیب استقلال را از دست بدهد.



قلعه نویی عزمش را برای قهرمانی در این فصل جزم کرده و خوب می داند که با این اوضاع خط دفاعی نمی تواند به هدفش برسد. از همین رو او مدافع ۲۱ ساله تیم ملی عراق را مدنظر قرار داده است.



در این زمینه جاسم کرار به سرمربی استقلال مشاوره هایی رسانده است و او را مدافع خوبی معرفی کرده. او به قلعه نویی گفته که هموطنش از قامت خوبی برخوردار است که برای بازی هوایی و زمینی در پست دفاع میانی به کار استقلال خواهد آمد.



البته موضوع جذب این مدافع جوان عراقی هنوز کاملا مخفی است. چرا که او قرار است جانشین صادقی شود. بازیکنی که متهم به خیانت علیه استقلال به واسطه مخفی کردن مصدومیتش شده است.

۱۳۹۳/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...