نسخه چاپی

بابك: سوری تا یازده و نیم شب كجا بود؟

مدیر تیم‌های ملی كشتی فرنگی كشورمان مدعی شد؛ اخراج اسفندیاری‌فر با نظر سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان صورت گرفته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حسن بابک در پاسخ به این سؤال که دلیل برکناری مهرداد اسفندیاری‌فر از اردوی تیم ملی چه بود، اظهار داشت: دعوت از مربیان در اختیار سرمربی تیم ملی است و وی با هر کسی که دوست دارد، می‌تواند کار کند.

وی افزود: احد پازاج در ارتباط با مربیان تصمیم نهایی را اتخاذ کرده و ما نیز دخالتی در این امر نداریم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در ارتباط با اخراج امین سوری نیز خاطرنشان کرد: سوری باید پاسخ دهد که تا ساعت یازده‌ و نیم شب کجا حضور داشته است؟ خانه کشتی قانون دارد و راس ساعت 10 شب درها بسته می‌شود و ما نیز به همین دلیل سوری را به اردو راه ندادیم.

بابک در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا حذف مربیان سازنده به ضرر کشتی فرنگی نیست، عنوان کرد: اینکه ما بخواهیم به سرمربی تیم ملی زور بگوییم، درست نیست. مثل اینکه برای کی‌روش تعیین تکلیف کنیم. اکنون که کی‌روش سرمربی تیم ملی شده آیا می‌توان به وی گفت که مربی سازنده فوتبالیست‌ها را به عنوان مربی در کنار خود به تیم ملی بیاورد؟ ما براساس فرآیند اعلام کرده‌ایم که مربیان سازنده باید با نظر سرمربی انتخاب شوند و اکنون هم روی حرف خود هستیم.

وی ادامه داد: قرار نیست هر کسی که سازنده است به اردوی تیم ملی دعوت شود. هر کس سرمربی تیم ملی باشد، تصمیم با وی است و براساس قوانین نیز مشخص می‌شود که چه کسانی این شرایط را دارند.

۱۳۹۳/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...