نسخه چاپی

توزیع ۱۲۰ نوبت شیر رایگان در مدارس

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از توزیع ۱۲۰ نوبت شیر رایگان در مدارس كشور از ابتدای مهرماه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سیدمحمد بطحایی در سی و یکمین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور که در سالن همایش‌های رازی دانشکده علوم پزشکی تهران در حال برگزاری است با اشاره به موضوع بیمه طلایی فرهنگیان اظهار داشت:بیمه طلایی علی‌رغم تمام فراز و فرودهایی که داشت، دنبال می‌شود.

وی افزود: معلمان و فرهنگیان این امکان را خواهند داشت که از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند و در این راستا کمیته‌ای را در معاونت توسعه وزارتخانه با حضور مدیران بیمه آتیه‌سازان حافظ تشکیل دادیم و روی مسائل مصداقی این بیمه تأکید داریم.

بطحایی با اشاره به واریز سرانه مدارس،‌ خاطرنشان کرد: تا آغاز سال تحصیلی جدید بخشی از اعتبارات سرانه را اختصاص می‌دهیم تا مدارس آمادگی لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تا قبل از مهرماه حدود یک ماه و نیم از حق‌التدریس معلمان که باقی مانده بود را نیز پرداخت خواهیم کرد.

وی با اشاره به توزیع شیر رایگان در مدارس کشور گفت: طرح شیر رایگان در مدارس از مهر اجرایی می‌شود و اعلام می‌کنیم ۱۲۰ نوبت شیر به صورت رایگان در مدارس توزیع می‌شود.

وی افزود: در خصوص مشکلاتی که در رابطه با رتبه‌های شغلی کارکنان وجود داشت، مشکل بازنشستگان مرتفع شد اما برای حل مشکلات نیروهای شاغل این مسیر در معاونت توسعه ریاست جمهوری در حال بررسی است.

بطحایی در خصوص افزایش فوق‌العاده شغل معلمان ابتدایی اظهار کرد: فوق‌العاده شغل معلمان ابتدایی ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۰۰ امتیاز محسوب می‌شود که مطابق با بند ۵ ماده ۶۷ قانون این افزایش انجام می‌شود که بخشنامه آن نیز ارسال خواهد شد.

وی افزود:تمامی این موضوعات برای مناطقی است که برای اصلاح ساختار نیروی انسانی تلاش کرده باشند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: تحت هیچ شرایطی هیچ نیرویی به صورت غیررسمی،‌ استخدام جدید و بکارگیری نیروی جدید در مدارس انجام نشود.

بطحایی با اشاره به موضوع برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستانی تصریح کرد: موضوع آزمون مربیان پیش‌دبستان یک موضوع پر فراز و نشیب برای وزارتخانه شده است.

وی افزود: اختیار قانونی نداریم، این آزمون را برگزار کنیم و ردیف استخدامی برای این موضوع نگرفته‌آیم و بر اساس قانون پیش از این ردیف‌های استخدامی استفاده شده است و یعنی این ردیف‌ها پیش‌خور شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: تا زمانی که نتوانیم ردیف استخدامی از معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری بگیریم و علی‌رغم اینکه آمادگی برای برگزاری این آزمون وجود دارد، اجازه برگزاری آزمون توسط وزیر آموزش و پرورش داده نشده است.

۱۳۹۳/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...