نسخه چاپی

دایی: فردا پرسپولیس جدیدی خواهید دید

سرمربی پرسپولیس معتقد است كه بازیكنان این تیم در دیدارهایی كه تا به حال انجام شده به حریفان موقعیت داده تا دروازه پرسپولیس باز شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی دایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس و پدیده گفت: فردا (دوشنبه) یک بازی بزرگ داریم و می‌دانیم برابر پدیده کار سختی خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی با انتقاد از عملکرد پرسپولیس در بازی‌های قبلی افزود: متاسفانه در بازی‌های قبلی اشتباهات زیادی داشتیم و بر اساس همین اشتباهات بود که بازی‌ها را واگذار کردیم. خودمان به حریفان موقعیت می‌دهیم تا توپ را در دروازه ما قرار دهند و به ما گل بزنند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش برابر پدیده گفت: ما تاکنون درست کار نکرده‌ایم اما از این به بعد پرسپولیس جدیدی را خواهید دید. پدیده با اینکه از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده اما تیم خوبی است و در بازی‌های قبلی نیز نتایج خوبی کسب کردند. حریف سختی را پیش رو داریم اما قول می‌دهم از فردا یک پرسپولیس دیگر را مشاهده کنید. دیگر دوست نداریم امتیاز از دست بدهیم و هوادارانمان را ناراحت کنیم.

دایی تاکید کرد: با تمام وجود به میدان می‌رویم و قول می‌دهیم در بازی‌های بعدی با تمام وجود به میدان برویم و نتایج قبلی را جبران کنیم.

وی با اشاره به غیبت چند بازیکن تیمش عنوان کرد: متاسفانه بدشناسی گریبان ما را گرفته و چند بازیکنمان را در اختیار نداریم. علاوه بر پیام صادقیان که محرومیت چند ماهه‌ای دارد 4 مصدوم نیز داریم و در مجموع در بازی فردا چند بازیکن در اختیار ما نیستند. از لیست ابتدایی فصل که اعلام کرده بودیم 5 بازیکن به این شکل در اختیارمان نیستند و داستان پولادی هم که نامش در لیست‌مان است مشخص نیست و این موضوع ما را دچار مشکل می‌کند. با تمام این شرایط قول می‌دهم پرسپولیس جدیدی را از بازی پدیده خواهید دید و خود بچه‌ها نیز جلسه گذاشته‌اند و از اهمیت کار باخبرند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان در جلسه‌ای که داشتند با یکدیگر صحبت کردند و قول دادند که از فردا بازی بهتری را به نمایش بگذارند و مطمئنا پرسپولیس روز به روز بهتر خواهد شد.

۱۳۹۳/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...