نسخه چاپی

بیانیه پایانی نشست دبیران استانی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

به گزارش نما، دبیران جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان نشست فصلی خود روز پنجشنبه 30 مرداد 93، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و اعلام تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع با تاسی از روح بلند آن امام همام با خط ولایت و امامت تجدید میثاق نموده و نکات زیر را در این مقطع زمانی بعنوان دیدگاههای خود به محضر ملت شریف ایران تقدیم می¬داریم:
1)ما معتقدیم گفتمان اصلی انقلاب اسلامی توسط مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه تدوین و شکل می¬گیرد و همه مسئولین، جریانها، شخصیت¬های حقیقی و حقوقی موظفند این گفتمان را ترویج و تبلیغ نمایند و در چارچوب همین گفتمان حرکت کنند. امروز به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، گفتمان غالب «گفتمان پیشرفت و عدالت» است. لذا تمام برنامه ها و اقدامات و فعالیت ها می بایست برای تحقق این گفتمان باشد. امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به رغم فشارهای بین المللی، دارای انسجام و ثبات داخلی است و در سطح بین المللی گفتمان انقلاب اسلامی بستر بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی در مقابل استکبار جهانی را فراهم کرده است. همه وظیفه داریم این گفتمان را نهادینه کرده و بستر رشد معنوی و مادی انسانها را فراهم کرده و کشوری در تراز مکتب اسلام از بعد اقتصادی، معنوی، سیاسی و اجتماعی بسازیم.
2)ما حمایت جدی خود را از مقاومت سلحشورانه و عاشقانه و افتخارآمیز مردم مقاوم غزه اعلام نموده و از مردم شریف ایران اسلامی می¬خواهیم ضمن محکوم کردن حرکت وحشیانه و کودک-کشی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار از ارسال هرگونه کمک مادی و معنوی کوتاهی نکنند؛ ما و هواداران جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی آماده هستیم به اذن رهبری هرگونه فداکاری و اقدامی که در رابطه با حمایت ازمردم غزه نیاز باشد انجام دهیم.
3)ضمن اعلام حمایت از دولت محترم در راستای تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و فراهم شدن وضعیت معیشت مناسب تر برای آحاد مردم با توجه به محتوای بسته مقابله با رکود اقتصادی که اخیرا ارائه شد



و بروز آشکار نگاه لیبرالیسم اقتصادی و باز تجویز نسخه های صندوق بین المللی پول در این بسته نسبت به دمیدن دوباره روح اقتصاد لیبرالیستی در تن رنجور اقتصاد ملی ابراز نگرانی می¬کنیم.
4) توجه به اصول «عزت، حکمت، مصلحت» در مذاکرات هسته ای و اتخاذ مواضع در شان نظام جمهوری اسلامی مورد تاکید و انتظار است که ایران اسلامی امروز دست بالای خویش را به عنوان قدرت منطقه ای و چهره تاثیرگذار بین المللی در همه معادلات منطقه ای و بین المللی به اثبات رسانده است همچنین عدم عقب نشینی و مسامحه بر سر حقوق بنیادین ملت در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای در سطح صنعتی و بهره¬مند شدن مردم از دستاوردهای علمی و قابل لمس آن را خواستاریم.
5)از دولت محترم درخواست داریم ضمن دوری از حاشیه ها و فاصله گرفتن از جریان هایی که سابقه مناسبی در مواجهه با آرمان های انقلاب اسلامی ندارند، توان و انرژی خویش را مصروف رسیدگی به دغدغه های اقتصادی و معیشتی و بویژه نارسایی¬های فرهنگی جامعه نمایند.
6)ضمن تشکر از مجلس برای برخورد قاطع و در شان نمایندگان ملت همیشه در صحنه با جریان وابسته به فتنه که سودای نفوذ به فضای علمی کشور و انحراف دانشگاهها از مسیر توسعه علمی کشور را داشت امیدواریم تعامل مناسب وهمه جانبه مجلس و دولت در راستای پیشبرد منافع مردم و نظام جمهوری اسلامی تداوم به نحو احسنت داشته باشد.
7)از کلیه احزاب، جمعیت ها، گروهها، شخصیت ها و افرادی که دل در گرو اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی دارند و زیر چتر اصول¬گرایی جمع شد¬ه¬اند درخواست داریم با حفظ وحدت هوشیارانه و آگاهانه در همه صحنه¬های سیاسی¬، اجتماعی و فرهنگی حضور داشته و توان خویش را صرف پیشبرد کشور به سوی گفتمان پیشرفت و عدالت نمایند.

با آرزوی سلامتی وطول عمر با عزت مقام معظم رهبری
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی
1 شهریور 1393

۱۳۹۳/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...