نسخه چاپی

گندم، قند و برنج روی میز بورس كالا

امروز تالار محصولات كشاورزی بورس كالا شاهد عرضه گندم دورم، قند و برنج وارداتی است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم؛ امروز در تالار محصولات کشاورزی بورس کالا، در صورت تقاضا 1500 تن گندم دورم کهگیلویه و بویراحمد به قیمت پایه 11 هزار و 200 ریال در هر کیلو عرضه می شود. علاوه براین، یکهزار تن برنج وارداتی هندوستان به قیمت پایه 47 هزار ریال در هر کیلو روی تابلوی عرضه می رود. کارخانه قند بردسیر کرمان نیز 500 تن قند را به قیمت پایه 19 هزار و 400 ریال در هر کیلو راهی تالار محصولات کشاورزی می کند.
همچنین در این روز در تالار محصولات صنعتی و معدنی 100 تن مس مفتول گروه صنایع کابلسازی افق البرز و 80 تن مس مفتول شرکت صنایع مس کاوه عرضه می شود و 5940 تن سبد میلگرد مخلوط و 100 تن سولفورمولیبدن روی تابلوی مذکور می رود.
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز شاهد عرضه انواع مواد پلیمری مجتمع های پتروشیمی جم، آریاساسول، مارون، تبریز، مارون و نوید زرشیمی است. علاوه بر این 35 هزار تن وکیوم باتوم، حدود 26 هزار تن انواع قیر، 18 هزار تن انواع لوب کات و 6500 تن انواع گوگرد راهی این تالار می شود.
علاوه بر این امروز در تالار صادراتی، 2670 تن انواع قیر شرکت های آذربام عایق کار، پشم شیشه بام گستر سفید 2000، اصفهان قیر و پترو میلاد کاسپین عرضه می شود.
براساس این گزارش، در سومین روز شهریور امسال در مجموع حدود 118 هزار تن انواع محصول روی تابلوی تالارهای بورس کالای ایران می رود.

۱۳۹۳/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...