نسخه چاپی

شكایت مهاجم استقلال از پرسپولیس

نمی‌شود گفت پیكان ضعیف بود، تیم پرمهره‌ای است و بازیكنان خوبی دارد. ما نقاط ضعف پیكان را به خوبی می‌دانستیم و با اجرای دستورات كادر فنی به پیروزی رسیدیم.

به گزارش نما به نقل از فارس مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با اجرای دستورات کادر فنی در میدان، پیکان را شکست دادیم و مستحق این پیروزی بودیم.

محمد قاضی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی انجام دادیم و تمام دستورات کادر فنی را در زمین به خوبی اجرا کردیم و به پیروزی رسیدیم. مستحق برد بودیم و در هر دو نیمه تیم برتر میدان استقلال بود.

وی در مورد اینکه مهدی رحمتی سه گل در این مسابقه خورد، گفت: فوتبال همین است، آقا مهدی هم دروازه‌بان تیم ما بوده و خوب هم برای ما کار کرده است. در این فصل تیمش را عوض کرد مهم این است که ما نتیجه گرفتیم.

مهاجم استقلال در مورد اینکه پیکان ضعیف بود یا استقلال خیلی خوب بازی کرد؟ گفت: نمی‌شود گفت پیکان ضعیف بود، تیم پرمهره‌ای است و بازیکنان خوبی دارد. ما نقاط ضعف پیکان را به خوبی می‌دانستیم و با اجرای دستورات کادر فنی به پیروزی رسیدیم.

قاضی در مورد شکایتش در مورد باشگاه پرسپولیس برای دریافت طلبش گفت: 380 میلیون تومان به نام من زده شده در حالی که این پول را به من ندادند. مشخص نیست این پول را چه کسی گرفته. در حالی که این پول به نام پرداخت شده است به همین خاطر شکایت کرده‌ام. سعید شیرینی یک چک تقلبی به من داده و من این مسأله را پیگیری کردم./ مرجع: فارس

۱۳۹۳/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...