نسخه چاپی

انتقاد تند یك پرسپولیسی از دایی

بازیكن سابق پرسپولیس معتقد است مقصر نتایج ضعیف پرسپولیس علی دایی است و می‌گوید دایی باید بر كنار شود.

به گزارش نما به نقل از مشرق، رحمان رضایی، درباره برنامه تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه، اظهار کرد: اگر استراتژی بلند مدت داشته باشیم، موفق خواهیم شد. حال که قرارداد کی‌روش تمدید شده باید از او بخواهیم برایمان بازیکن بسازد و نیز تیم‌های پایه نظارت داشته باشد.

وی افزود: در همه جای دنیا مرسوم است، سرمربیان بر تیم‌های پایه هم نظارت می‌کنند. به عنوان مثال وقتی کونته هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده گرفت از او خواسته شد بر تیم‌های پایه هم نظارت داشته باشد. اگر سرمربی با مربی تیم‌های پایه هماهنگی داشته باشد، به پیشرفت فوتبال ملی آن کشور کمک خواهد کرد. ما می‌توانیم از حضور کی‌روش استفاده کنیم و با برنامه‌ریزی روی تیم‌های جوانان و امید یک تیم ملی خوب برای جام جهانی 2018 روسیه بسازیم. چهار سال زمان خوبی برای ساختن بازیکن است.

رضایی با بیان این که در ایران فقر بازیکن وجود دارد، گفت: باید قبول کنیم سطح بازیکنان ما نسبت به گذشته پایین آمده است. حال که یک مربی می‌تواند به مدت هفت الی هشت سال روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند باید نسل جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کند. جام ملت‌های آسیا تورنمنت خوبی برای جوانگرایی است. با استفاده از بازیکنان جوان هم می‌توان در جام ملت‌های آسیا نتایج خوب گرفت.

وی در ادامه به هدفگ‌ذاری کادر فنی تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه اشاره کرد و گفت: صعود به جام جهانی باید هدف حداقلی ایران باشد. ما هم می‌توانیم مثل بلژیک به دور بعدی صعود کنیم. باید هدف ایران صعود به دور بعد جام جهانی باشد.

رضایی درباره کسب نتایج ضعیف پرسپولیس نیز گفت: مقصر نتایج ضعیف پرسپولیس علی دایی است. دایی دانش فنی ندارد و این موضوع را در سال‌های اخیر نشان داده است. او دو سال است سکاندار پرسپولیس است اما باز هم می گویند نیازمند زمان هستیم. مربی که دو ماه است با تیمی کار می‌کند نتایج خوبی گرفته، اما پرسپولیس هنوز به زمان نیاز دارد! دایی باید بر کنار شود تا با استخدام یک مربی کار بلد روزهای خوب پرسپولیس از راه برسد.

۱۳۹۳/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...