نسخه چاپی

نشریه رژیم صهیونیستی:

ایرانی ها جهان را فریب دادند

پایگاه اینترنتی نشریه «جروزالم پست» روز سه شنبه گزارشی درباره تمدید مذاكرات هسته ای ایران منتشر كرد و با اشاره به حرام دانستن این كشور در دستیابی به سلاح اتمی، نوشت: ایرانی ها در سال های گذشته جامعه جهانی را فریب داده اند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا در این گزارش آمده است: دولت ایران به جای پاسخگویی به سوالات مربوط به سال ها تحقیقات اتمی مشکوک درباره مواد منفجره، فقط سکوت اختیار کرده است، اما در این حال کشورهای عضو شورای امنیت همراه با آلمان در تلاشند تا به توافقی جامع با ایران درباره برنامه اتمی این کشور برسند.

به نوشته این نشریه صهیونیستی، آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین از هر گونه اظهار نظر درباره اینکه آیا ایرانی ها ، درخواست های این آژانس را برآورده کرده اند، هیچ اظهار نظری نکرده است. آژانس پیشتر گزارش هایی سه ماهه درباره پیشرفت های صورت گرفته درباره برنامه اتمی ایران منتشر کرده است.

جروزالم پست در گزارش خود آورده است که ایران می گوید فعالیت های اتمی اش برای رسیدن به انرژی صلح آمیز هسته ایست و فعالیت های غنی سازی اورانیوم آن بر اساس معاهده «ان.پی.تی» تضمین شده است.

گرچه مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱+۵ مدتی است آغاز شده و بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران سیاسی به حصول توافق میان طرفین خوشبین هستند اما پرسش ها درباره تحقیقات اتمی- تسلیحاتی ایران بدون پاسخ باقی مانده است.

به نوشته پایگاه اینترنتی این نشریه، مقام های ایران در سال های گذشته همواره تلاش کرده اند به جامعه جهانی دروغ بگویند و بر خلاف ادعای مسوولان این کشور که اسلام دستیابی به تسلیحات اتمی را حرام کرده است، اما آنها در سال های گذشته به دنبال این موضوع بوده اند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی، تایید کرده است که در برنامه هسته ای ایران، انحراف مشاهده نمی شود.

۱۳۹۳/۶/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...