نسخه چاپی

دیگر برای پرسپولیس بازی نمی كنم تا فحش نخورم!

هواداران پرسپولیس نسبت به این بازیكن سابقه ذهنی دارند و خودش می داند كه اگر یك پاس اشتباه بدهد یا یك موقعیت خراب كند سكوها روی سرش آوار می شود.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، هادی نوروزی مهاجم مازندرانی پرسپولیس بعد از اینکه در بازی اول مقابل نفت تهران در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و در بین دو نیمه تعویض شد دیگر هرگز در ترکیب سرخ ها قرار نگرفته چرا که مصدوم بوده است. اما گفته می شود مصدومیت این بازیکن چندان جدی نیست و او از ترس انتقاد سکوها و شعارهایی که در ورزشگاه علیه او داده می شود بازی نمی کند و مشکلی برای بازی کردن ندارد!

ظاهرا هادی نوروزی به همبازیانش گفته :« بازی نمی کنم چون اگر من بازی کنم و اشتباهی داشته باشم هواداران به من ناسزا می گویند و شرایط روانی ام بدتر می شود.»این اتفاق در حالی رخ داد که هواداران پرسپولیس نسبت به این بازیکن سابقه ذهنی دارند و خودش می داند که اگر یک پاس اشتباه بدهد یا یک موقعیت خراب کند سکوها روی سرش آوار می شود و شرایط روحی روانی اش کاملا بهم می ریزد.
نوروزی قبل از حضورش در تیم نفت تهران به صورت قرضی سابقه این اتفاق را در ورزشگاه آزادی داشته و حتی در همان یک نیمه بازی برای پرسپولیس در این فصل وقتی در یکی از ضدحمله های تیمش نتوانست بموقع همبازی اش را صاحب توپ کند ا ز سوی سکووها انتقاداتی را به جان خرید و دایی هم بین دو نیمه او را بیرون برد و عالیشاه را به زمین فرستاد.



حالا باید دید با این شرایط وقتی این بازیکن بعد از بازی با صبا بهانه ای برای مصدومیت نداشته باشد و دایی از او استفاده کند چه کیفیتی را نشان خواهد داد و چگونه می تواند با انتقادها کنار بیاید.

۱۳۹۳/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...