نسخه چاپی

خادم: در مسائل داخلی پرسپولیس دخالت نمی‌كنم

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال گفت: نباید درباره مسائل داخلی پرسپولیس دخالت كنم.

به گزارش نما، امیر رضا خادم در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد اینکه چک دو میلیاردی اسپانسر باشگاه پرسپولیس هنوز به حساب این باشگاه خوابانده نشده است، گفت: در جریان اتفاقات باشگاه پرسپولیس هستم اما دلیل نمی‌بینم در این مورد اظهار نظر کنم. درست است که وزارت ورزش و جوانان روی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نظارت دارد اما مسائل داخلی این باشگاه‌ها به عهده خودشان است.

وی ادامه داد: من نباید درباره مسائل داخلی پرسپولیس دخالت کنم، اگر بنا باشد من در مسائل داخلی دخالت کنم به این معنی است که آقایان توانایی اداره امور باشگاه را ندارند. وقتی هیئت مدیره و مدیرعامل حاضر هستند معنی ندارد که من در مورد باشگاه حرف بزنم.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود اسپانسر باشگاه پرسپولیس نزدیک ۱۰ میلیارد به این باشگاه پول تزریق کرده ولی بازیکنان و طلبکاران این باشگاه از بی پولی شکایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: اسپانسر باشگاه پرسپولیس به باشگاه پول پرداخت کرده که کاملاً مشخص است، حتی نفراتی هم که پول دادند مشخص هستند. باز هم تأکید می‌کنم که من نباید پاسخگوی مسائل داخلی باشگاه پرسپولیس باشم.

خادم در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد مالکیت باشگاه پرسپولیس به حسین هدایتی سپرده شود، اظهار داشت: من در مورد شخص خاصی صحبت نمی‌کنم. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شده بازرسان سازمان خصوصی‌سازی پس از یک ماه استقرار در باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال قیمت نهایی این دو باشگاه را اعلام کنند.

۱۳۹۳/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...