نسخه چاپی

3 قاضی، 21 وكیل و 7 دلال تحت تعقیب قرار دارند

معاون اول قوه قضاییه در ارتباط با كسانی كه با واسطه یا بی‌واسطه در دستگاه قضایی مرتكب جرم می‌شوند گفت: در این رابطه 3 قاضی تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و پرونده در حال تكمیل است و همچنین 7 نفر دلال و 21 وكیل هم تحت تعقیب قرار دارند..

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ معاون اول قوه قضاییه در ارتباط با آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی افزود: متهمین در روزهای قبل و امروز لوایح دفاعی را فرستاده بودند و امروز به دادسرا احضار شدند و انشاءالله این موضوع دنبال شود و کار سریع‌تر به نتیجه برسد.

دادستان اسبق کل کشور در ارتباط با استفاده از روغن پالم در لبنیات و شیر بیان کرد: از دادستان تهران پرس و جو کردم و هنوز گزارش رسمی و یا شکایتی از وزارت بهداشت تحویل قوه قضاییه نشده است اما دادستان نامه‌ای به وزارت مربوطه نوشته‌اند و خواستار ارسال اسناد و مدارکی که مشخص شود که استفاده از این روغن مضر است شدند اما دادستان بیان کرده که هنوز جواب نامه نیامده است.

** 3 قاضی، 21 وکیل و 7 دلال تحت تعقیب قرار دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ارتباط با پرونده سقوط هواپیما تصریح کرد: پرونده در دادسرای تهران تشکیل شده و به طور جدی کارشناسی صورت گرفته و باید منتظر نظر کارشناسان باشیم و این پرونده در دولت هم در حال بررسی است.

معاون اول قوه قضاییه در ارتباط با کسانی که با واسطه یا بی‌واسطه در دستگاه قضایی مرتکب جرم می‌شوند تصریح کرد: در این رابطه 3 قاضی تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و پرونده در حال تکمیل است و همچنین 7 نفر دلال و 21 وکیل هم تحت تعقیب قرار دارند و از مردم می‌خواهم که چنانچه موارد خلافی مشاهده کردند به حفاظت اطلاعات قوه قضاییه اطلاع دهند.

۱۳۹۳/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...