نسخه چاپی

شاهرودی: دایی باید استعفا دهد

عکس خبري -شاهرودي: دايي بايد استعفا دهد

كاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاكید كرد كه اگر علی دایی عاشق پرسپولیس است باید از سمت خود استعفا داده و جایش را به فرد دیگری بدهد.

به گزارش نما، رضا شاهرودی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد شکست ۳ بر یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: وضعیت پرسپولیس واقعا نگران کننده است. مشخص نیست از این بازیکنان در چه پستی و چگونه استفاده می‌شود و چه شرح وظایفی برای آنها تعیین شده است. تمرینات پیش فصل بهترین زمان برای ساختن یک تیم است اما به نظر من پرسپولیس قبل از شروع لیگ هیچ کاری انجام نداده است. معلوم نیست این تیم قبل از شروع فصل چه کار کرده است.

وی اضافه کرد: وقتی در یک قایق، ۱۰ نفر قرار باشد پارو بزنند همه چیز باید نظم داشته باشد. اگر هر فردی برای خودش پارو بزند آن قایق معلوم نیست دچار چه سرنوشتی می‌شود. به نظر من پرسپولیس الان دچار چنین وضعیتی است و در این تیم هر کس برای خودش بازی می‌کند. باز هم باید از هواداران پرسپولیس تقدیر کرد که حضور گسترده‌ای در ورزشگاه داشتند ولی متاسفانه با ناراحتی استادیوم را ترک کردند.

شاهرودی در مورد انتقادهایی که از علی دایی صورت گرفته است گفت: دایی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است. او بازیکن مطرحی بوده اما دلیل نمی‌شود یک بازیکن بزرگ، مربی بزرگی هم باشد. خیلی از بازیکنان بزرگ دنیا اصلا کار مربیگری نکرده‌اند و خیلی‌های دیگر این کار را انجام داده‌اند و نتیجه نگرفته‌اند. به نظر من علی دایی اصلا نمی‌تواند و نمی‌داند چگونه از بازیکنان پرسپولیس بازی بگیرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس عنوان کرد: نظر برخی این است که پرسپولیس برخلاف بعضی از مدعیان قهرمانی بازیکن ندارد اما باید بگویم که خیلی‌ها از لحاظ بازیکن نسبت به پرسپولیس ضعیف‌تر هستند ولی هم خوب فوتبال بازی می‌کنند و هم بهتر نتیجه می‌گیرند. پرسپولیس اصلا فوتبال بازی نمی‌کند و مشکلات فنی زیادی دارد.

شاهرودی خاطرنشان کرد: من معتقدم نباید حرمت دایی شکسته شود. اگر او ادعا دارد که پرسپولیس را دوست دارد و ادعا دارد که عاشق پرسپولیس است باید استعفا دهد. دایی که نیاز مالی ندارد و خدا را شکر وضع مالی‌اش خوب است ولی نباید احترام و حرمتش را از دست بدهد. پرسپولیس شاید به خون جدیدی نیاز دارد و شاید فرد دیگری بتواند وضعیت این تیم را تغییر دهد.

۱۳۹۳/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...