نسخه چاپی

خبرنگار آمریكایی عضو داعش بوده است!

رسانه‌های اسرائیلی در كشته شدن استیون ساتلوف شك كرده و با انتشار تصاویر وی در سوریه می‌گویند: وی در كنار تروریست‌ها برعلیه نظام سوریه جنگید و تصاویر اعدام وی چیزی جز یك نمایش خنده دار نیست.

به گزارش نما به نقل از ابنا، روزنامه‌های صهیونیستی روز جمعه اعلام کردند که «استیون ساتلوف» خبرنگار آمریکایی که گفته شده توسط عناصر داعش ذبح شد تابعیت اسرائیلی داشت و در کنار تروریست‌های عضو داعش در سوریه می‌جنگید.

خبرگزاری نون به نقل از رسانه‌های اسرائیلی نوشت: این خبرنگار فقط برای رفت و آمد به کشورهای عربی از گذرنامه امریکایی استفاده می‌کرد. این رسانه‌ها در کشته شدن استیون ساتلوف نیز شک کرده و با انتشار تصاویر وی در سوریه می‌گویند: وی در کنار تروریست‌ها برعلیه نظام سوریه جنگید و تصاویر اعدام وی چیزی جز یک نمایش خنده دار نیست.

این رسانه‌ها تصریح می‌کنند که هرشخصی که این تصاویر ویدیویی را ببیند تشخیص می‌دهد که این تصاویر در دو مکان مختلف گرفته شده است زیرا در این تصاویر قاتل سایه دارد ولی استیون سایه ندارد. میکروفون استیون نیز نشان می‌دهد که او در استودیو است و نه در بیابان و تهیه کننده، کارگردان و مونتاژ کننده این ویدیو آمریکاست و در روزهای آینده این حقیقت برملا می‌شود.

گروه تروریستی داعش هفته گذشته تصاویری از قتل «استیون ساتلوف» خبرنگار آمریکایی را که در دست این گروه اسیر بود منتشر کرد. در تصاویری که گروه داعش منتشر کرده است، یک عضو گروه تکفیری داعش در کنار مردی که ادعا می‌شود خبرنگار آمریکایی باشد، نشان داده می‌شود.

در این تصاویر به دولت‌ها هشدار داده شده است از «این ائتلاف شیطانی با آمریکا علیه دولت اسلامی» کناره بگیرند. ساتلوف ۳۱ ساله زمانی که در حال تهیه گزارش از اوضاع سوریه بود، در سی و یکم اوت ناپدید شد.

۱۳۹۳/۶/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...