نسخه چاپی

نوری: زمین خراب نگذاشت گلزنی كنم

عکس خبري -نوري: زمين خراب نگذاشت گلزني کنم

محمد نوری كاپیتان پرسپولیس در بازی دیروز مقابل تراكتورسازی حدود دقیقه 68 بازی تعویض شد.

به گزارش نما، نوری در گفت و گو با "ورزش سه" در مورد دلیل تعویض خودش چنین گفت: به هر حال این تصمیم کادرفنی بود و تصمیم گیرنده اصلی در این زمینه آقای دایی است، همه باید به تصمیمات ایشان احترام بگذاریم.

نوری در مورد روند مسابقه دیروز گفت: ما بازی خوبی کردیم، موقعیت های زیادی داشتیم که اگر این موقعیت ها تبدیل به گل می شد با 3،4 گل اختلاف باید تراکتورسازی را می بردیم. همه بچه ها زحمت کشیدند، چه بازیکنان ثابت و چه آنهایی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدند. اما در مورد تعویض خودم همانطور که گفتم باید به تصمیم آقای دایی احترام گذاشت.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: باید نقاط ضعف را پوشش دهیم شرایط بسیار سخت است من می دانم هواداران پرسپولیس ناراحتند حق هم دارند. اما مطمئن باشید پرسپولیس روز به روز بهتر می شود، ما جایی برای اشتباه کردن نداریم. به اندازه کافی اشتباه کرده ایم و به اندازه کافی امتیاز از دست داده ایم.

نوری در واکنش به اینکه آیا فاصله 10 امتیازی با استقلال قابل جبران است یا نه چنین گفت: قطعا جبران می کنیم، شما دیدید که ما فصل قبل در نیم فصل قهرمان شدیم اما در پایان فصل به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم، در حال حاضر مهم نیست چه تیمی صدرجدول است مهم این است که در پایان فصل کدام تیم قهرمان خواهد شد.

نوری در مورد پاس هایی که برای مهاجمان پرسپولیس مهیا کرد اما تبدیل به گل نشد هم گفت: ما حملات خیلی خوبی را روی دروازه حریف تدارک دیدیم اما متاسفانه با بدشانسی این موقعیت ها یکی بعد از دیگری از دست رفت. تراکتورسازی روی چند ضدحمله به گل رسید. از این پس باید روی 20 دقیقه آخر بیشتر تمرکز داشته باشیم و راه ضدحملات حریف را ببندیم.

هافبک بازی ساز پرسپولیس در پاسخ به اینکه چرا موقعیت خوبی را که مقابل تراکتورسازی نصیبش شد از دست داد بیان کرد: زمین بد بود و توپ انحراف پیدا کرد، حامد لک هم به من گفت که مشکل از زمین بود. زمانی که خواستم ضربه را بزنم توپ پله کرد و من هم توپ را ندیدم اما مطمئن باشید در بازی آینده این موقعیت ها را از دست نخواهم داد. من امیدوارم هواداران همانطورکه دیروز از ما حمایت کردند در بازی های بعدی نیز به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند تا 3 بازی خانگی آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

۱۳۹۳/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...