نسخه چاپی

با افت 104 واحدی رخ داد؛

بورس در آستانه عقب نشینی جدید

تالار شیشه‌ای در معاملات اولین روز هفته به روند نزولی خود ادامه داد و به مرز 71 هزار واحدی نزدیك تر شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در معاملات امروز بورس تهران دماسنج بازار سرمایه به ادامه مسیر نزولی خود پافشاری کرد و تا مرز 71 هزار واحد عقب نشینی کرد یعنی در معاملات امروز شاخص بورس با افت 104 واحدی مواجه شد و در کانال 72 هزار و 17 وحدی قرار گرفت.



در بازار امروز قیمت سهام شرکتها به رنگ قرمز درآمد و شرکتهای غدیر، مپنا، تاپیکو، ایران خودرو، مخابرات، ملی مس، سایپا، هلدینگ خلیج فارس و توسعه معادن و فلزات بیشترین تاثیر منفی را در افت شاخص بورس گذاشتند.همچنین صنایع خودرو، محصولات شیمیایی، شرکتهای چند رشته ای صنعتی، خدمات فنی و مهندسی و مخابرات بیشترین تاثیر منفی را در شاخص بورس گذاشتند.



خرید و فروش ها در بازار امروز نشان می دهد که حقیقی ها نسیت به فروش سهام خود اقدام کرده و از صنایعی مانند بانکها، محصولات شیمایی، هتل، سرمایه گذاری‌ها، استخراج کانه‌های فلزی و فلزات اساسی خارج شدند.به این ترتیب در معاملات امروز حقیقی ها 466 هزار و 115 میلیون سهم خریداری کرده و در مقابل 501 هزار و 512 سهم فروختند.



در مجموع در بازار بی رمق امروز حجم معاملات نیز به شدت کاهش پیدا کرد و در مجموع 111 میلیون سهم به ارزش 29 هزار میلیارد تومان به فروش رسید،ارزش بازار سرمایه نیز تا سطح 326 هزار میلیارد تومان افت کرد.

۱۳۹۳/۶/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...