نسخه چاپی

پاسخ ترابیان به ابهام در قرارداد كی‌روش

دبیر كمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال و یكی از طرف‌های مذاكره با كی‌روش درباره آخرین وضعیت این مربی گفت: كفاشیان در این زمینه صحبت كرده و می‌توان از حرف‌های او به این نتیجه رسید كه مذاكرات چگونه پیش رفته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عباس ترابیان در مورد آخرین روند مذاکره با کی‌روش و مصاحبه‌هایی که این مربی و همچنین علی کفاشیان انجام داده‌اند عنوان کرد: من قبلا وظایفم را در مورد قرارداد کی‌روش و متنی که قرار بود تنظیم شود انجام دادم و بقیه مسائل به رئیس فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود. این قرارداد با در نظر گرفتن منافع کشور و فوتبال ایران تنظیم شد و حالا رئیس فدراسیون باید در مورد توافقات نهایی با کی‌روش صحبت کند.

او ادامه داد: این قرارداد چند بار دچار تغییرات شد و تحت الشعاع خواسته‌ها و نظرات طرفین قرار گرفت. همانطور که گفتم بنده کارم را انجام دادم و حالا باید دید روند مذاکرات کفاشیان و کی‌روش چگونه پیش خواهد رفت.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا شانس ماندن کی‌روش در تیم ملی زیاد است یا کم تاکید کرد: رئیس فدراسیون در مورد آخرین وضعیت قرارداد صحبت کرده است.در واقع با توجه به حرف‌های ایشان باید این مثل معروف را به کار برد: «تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!»

۱۳۹۳/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...