نسخه چاپی

جمع نبند آقای سرمربی؛

ناراحتی بازیكنان پرسپولیس از علی دایی

صحبت هایی كه دایی در كنفرانس بعد از بازی با تراكتورسازی انجام داده به مذاق برخی بازیكنان او خوش نیامده و آنها را دلخور كرده است.

به گزارش نما به نقل از آی اسپورت، علی دایی در مصاحبه بعد از بازی با تراکتورسازی و در پاسخ به این سوال که چرا تعداد مصدومان تیم تان زیاد است مساله جالبی را مطرح کرد که پیش از آن نگفته بود.



دایی گفت زندگی بیرونی بازیکنانش مشکل دارد و چون نمی تواند زندگی آنها را کنترل کند و نمی داند در تمام ساعت هایی که آنها بیرون از درفشی فر چه می کنند این مشکلات برای آنها و تیم شان به وجود می آید.



دایی که همیشه از بازیکنانش حمایت می کند و در سخت ترین شرایط پشت آنها می ایستد با این حرف ها تعجب برخی از شاگردانش را برانگیخت و موجب دلخوری برخی از آنها شد.



البته دایی درست می گوید و از آنجایی که برخلاف باشگاه های حرفه ای دنیا نظارت بیشتری روی بازیکنان وجود دارد و بیشتر آنها فقط روی دو ساعت در محل تمرین با کادر فنی ارتباط دارند، تسلطی بر زندگی شخصی شان ندارند و با کجروی و ورود به حاشیه ها به شدت افت می کنند و گاهی اوقات مصدومیت هایشان را هم می توان به طرز فکر آنها در انتخاب روش زندگی مرتبط دانست.



امسال پرسپولیس مصدوم زیاد داشته و و هر روز به تعداد آنها اضافه می شود؛ از مهدی دغاغله که نزدیک به دو ماه است مصدوم شده و هنوز کار دارد تا خوب شود تا حمیدرضا علی عسگری که چهار هفته بیرون بود، هادی نوروزی که 5 هفته بازی نکرد و احتمالا این هفته به ترکیب برمی گردد، پیام صادقیان که به تازگی مصدوم شده، کفشگری که در دیدار با صبا آسب دید، رضا نوروزی و بهنام صفرزایی هم که رباط پاره کردند و یکی دو مصدوم جزئی دیگر که شرایط تیم دایی را تحت تاثیر قرار دادند و دست او را در چیدن ترکیب دلخواه بستند تا در ناکامی سرخ ها تاثیرگذار باشند.



با این حال صحبت هایی که دایی در کنفرانس بعد از بازی با تراکتورسازی انجام داده به مذاق برخی بازیکنان او خوش نیامده و آنها را دلخور کرده است.



این بازیکنان معتقدند دایی نباید همه را جمع می بسته و چنین حرفی در خصوص شاگردانش می زده چرا که برخی از مصدومان در جریان تمرین یا بازی به خاطر ضربدیدگی یا مصدومیت های کاملا فوتبالی از بازی کردن محروم شده اند و اتفاقا زندگی شخصی خیلی خوب و سالمی هم دارند.



البته دایی حتما خودش می داند که برخی از شاگردانش جدا از ساعت تمرین یکی دو ساعت قبل از تمرین در درفشی فر حاضر می شوند و یکی دو ساعت بعد از تمرین محل را ترک می کنند اما برخی دیگر هم هستند که از امکانات مناسب برای بازیکنان شامل دستگاه های بدنسازی، جکوزی، ماساژ و ... بهره نمی برند و همین امر هم موجب ناکارآمدی آنها در مسابقه و مصدومیت شان می شود.



این بازیکنان مثل بچه مدرسه ای هایی که از درس و معلم فراری اند منتظر سوت پایان تمرین هستند تا ساکشان را بردارند و با خودروهای مدل بالایشان دنبال علایق شخصی شان بروند اما برخی از همبازیان آنها در این مسیر قدم برنمی داند و به همین خاطر از اینکه دایی آنها را با همبازیان حاشیه دارشان در یک طیف قرارداده ناراحت و دلخورند.



البته طبیعی است که این بازیکنان نمی توانند مستقیما به دایی گلایه هایشان را انتقال دهند اما به برخی نزدیکان او گفته اند که با حرف های دایی حالا و در بحبوحه ناکامی های تیم پرسپولیس و نگاه منفی هواداران و مردم نسبت به بازیکنان، این حرف ها می تواند وجهه آنها را بیشتر نزد مردم خراب کند.

۱۳۹۳/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...