نسخه چاپی

مشكل دانشجویان اخراج شده از نروژ حل می شود

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در رابطه با اخراج دانشجویان ایرانی از كشور نروژ گفت: پیگیری‌های لازم صورت گرفته است و امیدواریم مشكل این دانشجویان در كشور نروژ حل شود و اگر حل نشود برای ادامه تحصیل آنها در ایران هماهنگی می‌كنیم.

به گزارش نما، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: تا به حال یک مورد دانشجوی اخراج شده از کشور نروژ به ایران بازگشته است که صحبت کرده‌ایم و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته، امیدواریم مشکل حل شود ولی اگر حل نشود نیز قرار است مدارک لازم را ارائه دهند تا در ایران شرایط ادامه تحصیل آنها را فراهم کنیم.

وی افزود: حجم بحث به آن صورت که مطرح شده نیست ولی این مسئله اتفاق افتاده است، البته تعدادی از دانشجویان اصلا به کشور نروژ وارد نشده‌اند و نتوانسته‌اند ویزا بگیرند مانند بسیاری از کشورها که دانشجویان ما را پذیرش می‌کنند یا جواب منفی می‌دهند.

صدیقی ادامه داد: تعداد محدودی از دانشجویان مشکل دارند که امیدواریم این مشکل را حل کنیم، چند نفر نیز به کشورهای دیگر رفتند ولی امیدواریم با پیگیری‌های سفارت ایران و رایزن علمی کشور در همان کشور نروژ مشکل را حل کنیم ولی اگر مشکل باقی ماند شرایط ادامه تحصیل در ایران فراهم می‌شود.

۱۳۹۳/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...