نسخه چاپی

توزیع ناعادلانه یارانه مطبوعاتی!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی كارنامه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد را نامناسب و قابل انتقاد دانست و گفت: به زودی در مجلس پیگیر عملكرد این معاونت خواهیم بود.

به گزارش نما، زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با ابراز شگفتی از اقدام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فیلتر کردن یک پایگاه اطلاع‌رسانی، گفت: در حالی که رئیس‌جمهور می‌گوید ما در فضای مجازی صرفاً 2 کار بلدیم که یکی از آنها فیلتر کردن است، این اقدام معاونت مطبوعاتی چه معنی دارد؟

وی با اشاره به اینکه اظهارات ریاست محترم جمهور به فیلتر کردن پایگاه‌های اطلاع‌رسانی غیراخلاقی و بعضاً ساختار‌شکن برمی‌گردد، اظهار کرد: آیا عملکرد یک پایگاه اطلاع‌رسانی متعهد داخلی حتی بر فرض آنکه تخلفی نیز صورت داده باشد مخرب‌تر از پایگاه‌های مستهجن است؟

طبیب‌زاده با یادآوری کارنامه نامناسب و قابل انتقاد معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، گفت: به زودی در مجلس پیگیر عملکرد این معاونت خواهیم بود.

وی از اختصاص ناعادلانه یارانه به مطبوعات و اعطای هدفمند آن به بعضی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و روزنامه‌ها که شخص ریاست معاونت مطبوعاتی در آنها ذینفع است، خبر داد و افزود: من به معاونت مطبوعاتی توصیه می‌کنم با اقدام سرخود نسبت به فیلتر کردن سایت‌ها که خارج از اختیاراتش است بر اقدامات خلاف قانون خود اضافه نکند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تخلفی هم از سوی یک پایگاه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی صورت می‌گیرد این در حوزه اختیارات قوه قضائیه است که با آن برخورد و یا آن را فیلتر کند و توصیه من به معاونت مطبوعاتی این است که با کارهای خلاف قانون خود، روند سؤال از وزیر ارشاد را سرعت نبخشد.

۱۳۹۳/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...