نسخه چاپی

روایت نجف زاده از بچه های شین آبادی‌

كامران نجف زاده، سفیر وی‍ژه كودكان با اشاره به تجمع كودكان حادثه شین اباد مقابل ریاست جمهوری و همچنین تقدیر از تلاشهای جدی دولت برای رفع دغدغه های آنان گفت: گمان نمی كردم بچه های شین آباد تا امروز بحث دیه شان به درازا كشیده شود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: کامران نجف زاده، سفیر وی‍ژه کودکان با اشاره به تجمع کودکان حادثه شین اباد مقابل ریاست جمهوری و همچنین تقدیر از تلاشهای جدی دولت برای رفع دغدغه های آنان گفت: گمان نمی کردم بچه های شین آباد تا امروز بحث دیه شان به درازا کشیده شود.

نجف زاده در این زمینه افزود: همه اين پروسه در اختيار دولت نيست اما دولت پيگير دريافت مستمري، معيشت، دريافت کامل ديه و روند درمان و تحصيلات آنها است و اميدوارم سرعت بيشتري بگيرد، پدر يکي از بچه ها مي گفت دوست دارم روزي برسد که دخترم از نگاه کردن به آينه واهمه نداشته باشد.

وی در حاشيه بازديد از يک مرکز نگهداري کودکان بي سرپرست افزود: يکي از اين کودکان شين آبادي توانايي مادر بودن خود را از دست داده است. برخي پدران دانش آموزان شين آبادي در مسير رفت و آمد به تهران و پرستاري از کودکانشان شغل خود را از دست داده اند و...

این فعال رسانه ای گفت من خودم ديدم که اين بچه ها تمام تحولات پرونده شان و اخبار مربوط به آن را شبانه پاي اينترنت در اتاق شان چک مي کنند چرا که در زمينه جراحي پلاستيک پزشکان و جراحان حاذق زيادي داريم.

۱۳۹۳/۶/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...