نسخه چاپی

سردار نقدی تاكید كرد:

خبرسازی‌های آمریكا برای به سازش كشیدن ایران

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر می‌بینیم كه مقامات امریكایی چه مستقیم و چه غیر‌مستقیم دست و پا می زنند تا به نحوی ارتباطی با مقامات ایران بگیرند؛ تمام این تلاش‌ها به این دلیل است كه به دنیا اعلام كنند كه آن نظامی كه تاكنون مقاومت كرده؛ دیگر توان مقابله ندارد و آماده سازش و تسلیم است.

به گزارش نما به نقل از سازمان بسیج جامعه عشایری؛ سرتيپ بسيجی محمدرضا نقدی رييس سازمان بسيج مستضعفين در جمع هزاران نفر از بسيجيان استان لرستان برگزار شد گفت: قبل از 17 شهريور بيشترين دليل براي سازش با دشمن وجود داشت در حاليكه ملت ايران بر آرمان‌ها و اهداف انقلابي خود استوار مانده و با قيام خونين 17 شهريور ماهيت اصلي رژيم پهلوي را نمايان كرد.

سردار نقدي ايستادگي مردم غزه را در جنگ 50 روزه تحت سخت ترين شرايط تحريم و محاصره يادآور شده و اظهار داشت: مردم غزه كه نيازمند ابتدايي ترين احتياجات خود بودند در برابر رژيم تا بن دندان مسلح كودك‌كش صهيونيستي ايستادگي كردند و نتيجه آن پيروزي چندباره مقاومت با دستان خالي در برابر مجهزترين ارتش‌هاي دنيا شد.
وي جنگ غزه را سبب نمايان شدن چهره واقعي استكبار دانسته و تصريح كرد: اين پيروزي‌ها حجت را بر همه تمام كرده و هر بهانه‌اي را براي هر نوع سازش يا تسليم در برابر استكبار باطل كرده است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به برخي زمزمه‌ها در خصوص شرايط سخت تحريم‌ها بر اوضاع كشور با مقايسه ايران و غزه تاكيد كرد: مرزهاي وسيع و گسترده، ظرفيت‌هاي بزرگ كشاورزي و صنعتي، معادن سرشار و منابع بي‌پايان انرژي در ايران، زمينه را براي هرگونه محدوديتي در مقابل تحريم‌ها از بين برده است كه بايد با مديريت صحيح، استفاده درست از منابع و تكيه بر توان داخلي با استحكام ساخت دروني نظام براي مقابله و بي‌اثر كردن تحريم‌ها تلاش كرد.

وي در ادامه به شكست‌هاي مكرر سياست‌ها و راهبردهاي آمريكا در منطقه و جهان اشاره نموده و خاطرنشان كرد: اين سلسله شكست ها و انزواي بيش از پيش اين قدرت در نقش‌آفريني و تاثير بر معادلات مهم دنيا، دولت آمريكا را مجبور كرده تا نشان دهد ايران به دنبال سازش، ارتباط و دوستي با اين كشور است تا با اين بهانه بتواند هم قدرت خود را بزرگ جلوه دهد و جايگاه خود را بازيابي كند و هم عظمت و استقامت نظام اسلامي را كاسته و شكست خورده جلوه دهد.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با بيان اينكه آنها به دنبال كوچكترين بهانه و نقطه نرمش و سازش از سوي دولتمردان ايران هستند تا آن را براي اين منظور بهانه كنند، ادامه داد: آمريكا در اين راستا از ابزار و امپراطوري رسانه‌اي بين‌المللي كه ايجاد كرده است بيشترين بهره را مي‌برد و خبرسازي‌هاي مختلف در اين فضا نيز براي همين منظور انجام مي‌شود همچون خبرسازي پيرامون توافق ايران و آمريكا براي مقابله با داعش.

وي افزود: اگر ميبينيم كه مقامات امريكايي چه مستقيم و چه غير‌مستقيم دست و پا مي‌زنند تا به نحوي ارتباطي با مقامات ايران بگيرند؛ تمام اين تلاش ها به اين دليل است كه به دنيا اعلام كنند كه آن نظامي كه تاكنون مقاومت كرده؛ ديگر توان مقابله ندارد و آماده سازش و تسليم است.

سردار نقدي در ادامه گفت: خطري كه امروز انقلاب ما را تهديد مي‌كند خطر حمله نظامي صرف نيست مسئله رها كردن ارزش‌ها بر اثر جنگ فرهنگي است و اگر غافل باشيم اين جنگ گسترده مي‌تواند نظام اسلامي ما را كه نماد مقاومت، ايستادگي و چراغ هدايت جريان‌هاي آزاديخواه و مقاوم جهان است را دچار تزلزل نمايد.

وي به دو عنصر ايمان و ايستادگي كه جريان‌هاي مقاومت از جمهوري اسلامي الگو گرفته‌اند تاكيد كرده و گفت: اصلي‌ترين عنصري كه جمهوري اسلامي به جريان‌هاي مقاومت در فلسطين و لبنان و ساير جريان‌هاي مقاومت اسلامي داده است، عنصر ايمان و ايستادگي بر مبناي اعتقادات است. همه آزاديخواهان جهان چشم اميدشان به ملت ايران است و انتظار دارند اين چراغ هدايت و اين نماد مقاومت و الگوي ايستادگي همچنان استوار و مستحكم تا نابودي استكبار به مقاومت و ايستادگي خود ادامه دهند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به نظر كيسينجر رييس جمهور سابق و يكي از استراتژيست‌هاي امروز آمريكا كه تاكيد مي كند ايران خطر بزرگي است و در حال شكل دادن يك امپراطوري است، يادآور شد: بايد به آنها گفت كه ملت ايران به دنبال امپراطوري نيست بلكه يك اعتقاد و فرهنگ واحد دارد و آن تحقق امت واحده اسلامي است كه همه را بيش از پيش به واقعيت نزديك مي‌كند.

سردار نقدي در همين زمينه اظهار داشت: ملت ايران يك حرف دارد كه از سواحل مديترانه تا آن سوي مرزهاي كشمير رهرو دارد، ملت ايران به دنبال حاكميت اسلام است چراكه اسلام دين حق است و نه تنها حاكميت دين حق در منطقه بلكه در غرب و آمريكا هم محقق خواهد شد و ان شاء الله شاهد حاكميت اسلام بر پهنه گيتي خواهيم بود.

وي در پايان با اشاره به جريانات اخير منطقه اهداف تشكيل جريان تروريستي داعش را تشريح كرد و افزود: امريكاي جنايتكار با همكاري انگليس خبيث و رژيم صهيونيستي كودك‌كش و با دلارهاي كشورهاي نفت خيز گروه داعش را ايجاد، تجهيز و مسلح كردند و به او دستور دادند تا به بهانه جنگ مذهبي سني عليه شيعه دست به جنايات و كشتار گسترده عليه شيعيان و اهل سنت زده و آرامش منطقه را برهم بزنند. همچنين براي مقابله با حركت عظيم گرايش به اسلام كه در جهان و بخصوص كشورهاي غربي به راه افتاده بود با نمايش جنايات دهشتناك و خباثت‌هاي ددمنشانه عليه كودكان، زنان و انسان‌هاي بي‌گناه در نهايت شقاوت و وحشيگري چهره دگرگون از اسلام را به جهان معرفي كنند.

قدرت‌هاي استكباري اين جريان را با اين اهداف به راه انداختن و براي فريب دادن افكار عمومي هر از چندگاهي با حملاتي بي‌اثر و به راه انداختن دعواهاي زرگري داعيه‌دار مبارزه با اين تروريست ها هستند. در حالي كه همچنان مستشاران امريكايي، انگليسي و صهيونيستي اين جريان را چه در ميدان جنگ و چه در عرصه رسانه‌اي هدايت و حمايت مي‌كنند. البته به فضل الهي با اشتباهات محاسبه‌اي كه دچار آن هستند نتوانستند هدف مورد نظر را در سوريه محقق كنند.

نتيجه فعاليت اين جريان تروريستي در سوريه حضور خودجوش و بي‌سابقه و مشاركت حداكثري مردم در انتخابات مردمي سوريه بود و اين از مصاديق ناكارآمدي سلاح و پيروزي جريان مقاومت در برابر استكبار است.

۱۳۹۳/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...