نسخه چاپی

اروپایی‌ها نگران بازگشت اعضای داعش هستند

وزیر سابق اطلاعات گفت: اعضای اروپایی داعش با مشخص شدن ماهیت واقعی داعش به زودی به كشورهای خود بازگشته و احتمالا دست به اقدامات خطرناكی می زنند و كشورهای اروپایی از این مسئله به شدت ترس دارند.

به گزارش نما، حجت الاسلام حیدر مصلحی در حاشیه مراسم ختم پدرش در حسینیه شهدا قم در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: آمریکایی ها خودشان داعش را ایجاد کردند وپس از اینکه مشاهده کردند فضای بین المللی در پی اقدامات داعش بر ضدشان شکل گرفته است، داعیه دار مبارزه با این گروه تروریستی شدند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به حضور 40 کشور در ائتلاف علیه داعش گفت: تمامی این کشورها به نوعی در به وجود آمدن داعش نقش داشته اند و این گروه، محصول فعالیت‌های خود اینهاست.

رئیس سازمان حفظ آثار ارزش های روحانیت در دفاع مقدس، تصریح کرد: حمایت‌های بی دریغ آمریکا در کنار دلارهای نفتی کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه عربستان باعث به وجود آمدن داعش شد و این کشور ها در حال حاضر در پی برگرداندن آبروی از دست رفته‌ای هستند که با اقدامات داعش از ایشان رفته است و در نهایت موفق به این کار نیز نمی شوند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به نقش سرویس های جاسوسی غربی در به وجود آمدن گروه تروریستی داعش افزود: مثلث اطلاعاتی موساد، سیا و MI 6 در به وجد آمدن این گروه تروریستی نقش حیاتی بازی کردند.

وی مجموعه نیروی انسانی حول وحوش داعش را در سه دسته طبقه بندی کرد و گفت: مجموعه سرکردگان راس گروه تروریستی داعش توسط مثلث اطلاعاتی موساد، سیا و MI6 تربیت شده اند و دسته دوم اراذل اوباش وابسته به داعش هستند که اکثر آن‌ها توسط سرویس جاسوسی انگلیس تربیت شده اند و نمونه های آنها را در کودتای سال 32 وهمچنین فتنه 88 مشاهده کردیم.

وزیر سابق اطلاعات دسته سوم وابستگان به گروه تروریستی داعش را شهروندان فریب خورده اروپایی عنوان کرد و گفت: این افراد با مشخص شدن ماهیت واقعی داعش به زودی به کشورهای خود بازگشته و احتمالا دست به اقدامات خطرناکی می زنند و کشورهای اروپایی از این مسئله به شدت ترس دارند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به تعطیلی دفاتر نمایندگی چند شبکه که در زمینه اختلاف افکنی بین شیعه و سنی در کشور فعالیت می کردند تصریح کرد: اقدام به تعطیلی این شبکه های ماهواراه ای اقدام شایسته ای بود که پایه گذاری آن در دوره های گذشته انجام شد.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه در پشت پرده این شبکه های ماهواره ای سرویس جاسوسی انگلیس قرار دارد، گفت: طراحی اکثر فتنه ها واختلافات مذهبی در منطقه توسط MI6انجام می شود.

مصلحی خاطر نشان کرد: سرویس جاسوسی انگلیس برای مبارزه با اسلام، از خود اسلام استفاده می کند و طراحی و پشتیبانی از این شبکه های ماهواره ای نیز جزئی از همین سناریوی سرویس جاسوسی روباه پیر است.

۱۳۹۳/۶/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...