نسخه چاپی

خطر حمله هوایی امریكا داعش را مجبور به تخلیه پایگاههایش كرد

گروه تروریستی داعش در پی اعلام مقامات آمریكایی مبنی بر حملات هوایی علیه مواضع این گروه تروریستی در سوریه، تعدادی از پایگاه‌های خود در استان دیر الزور واقع در شرق سوریه را تخلیه كرد.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از پایگاه العهد، برخی از فعالان اعلام کردند که عناصر گروه تروریستی داعش از ترس حملات هوایی آمریکا به سوریه، تعدادی از پایگاه‌هایشان در استان دیر الزور واقع در شرق این کشور را تخلیه و از این مناطق عقب نشینی کرده‌اند.

این فعالان همچنین تأکید کردند که افراد مسلح وابسته به این گروه تروریستی طی سه روز گذشته نیز برخی از پایگاه‌ها و مراکز خود در شهر الرقه را تخلیه و از این مناطق عقب نشینی کرده‌‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه همه پایگاه‌های شناخته شده گروه تروریستی داعش در شهر الشاره در دیر الزور بسته شده است.

باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا هفته گذشته طی یک سخنرانی در کاخ سفید برای نخستین بار از موافقت خود با حملات هوایی علیه داعش در خاک سوریه خبر داد.

وی افزود که داعشی ها هر جا که باشند آنها را تعقیب خواهیم کرد و برای انجام اقدامات علیه گروه دولت اسلامی در سوریه و عراق تردیدی به خود راه نخواهیم داد.

دمشق نیز در واکنش به سخنان اوباما تاکید کرد هرگونه عملیات نظامی در خاک سوریه باید با هماهنگی این کشور صورت بگیرد و اقدامات خودسرانه به منزله تجاوز به خاک سوریه خواهد بود.

۱۳۹۳/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...