جنایات آل سعود پاك شدنی نیست/ عربستان باید پاسخگو باشد

امام جمه موقت ورامین گفت: جنایات آل سعود در تاریخ ثبت و به طور قطع هیچگاه از صفحات تاریخ پاك نخواهد شد

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح پنج شنبه در جشن میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) در محل فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با اشاره به تحولات منطقه ای اظهار داشت: اکنون منطقه خاورمیانه در شرایط حساسی به سر می برد که نتایج آن به طور قطع در تحولات بین المللی تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: امروز موج بیداری اسلامی متأثر از انقلاب اسلامی ایران بسیاری از کشورهای منطقه را در بر گرفته و این امر ترس و وحشت استکبار جهانی و حکام وابسته عربی را به همراه داشته است.

انقلاب اسلامی در میان ملت های آزاد جهان نفوذ کرده است

وی با اشاره به نفوذ روزافزون انقلاب اسلامی ایران در کشورهای جهان ادامه داد: شعارهای اصیل انقلاب اسلامی هر روز در میان ملت های آزاده جهان در حال گسترش است به طوری که امروز شاهد هستیم مردم کشورهایی نظیر بحرین، یمن، مصر، لیبی، تونس، عراق و بسیاری کشورهای دیگر از انقلاب اسلامی ایران الگو می گیرند.

محمودی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از هر حربه ای برای جلوگیری از گسترش نقوذ جمهوری اسلامی ایران در کشورهای دیگر استفاده می کنند اما شاهد هستیم که تحریم، تهدید، ترور، تطمیع و بسیاری راهکارهای دیگر نیز در این راستا نتیجه نداده و مردم جهان بیش از گذشته به نظام اسلامی دلبسته شده اند.

جنایات عربستان سعودی از صفحات تاریخ پاک نمی شود

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از حمله نظامی عربستان سعودی به یمن اظهار داشت: آل سعود که همواره خود را خادم حرمین شریفین می داند، از هیچ جنایتی نسبت به مردم مظلوم یمن دریغ نکرده است.

وی ادامه داد: امروز رسانه های مجازی تصاویر دلخراش کشتار زنان و کودکان یمنی که دل هر انسانی را به درد می آورد را منتشر کرده اند و همه جهان نسبت به جنایات عربستان سعودی بر ضد مردم مظلوم و بی گناه یمن آگاهی پیدا کرده اند.

محمودی اضافه کرد: جنایات آل سعود در تاریخ ثبت و به طور قطع هیچگاه از صفحات تاریخ پاک نخواهد شد و روزی آیندگان مدعیان دروغین اسلام را به خاطر این اعمال وحشیانه و ننگین سرزنش خواهند کرد.

این مسئول با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر و مجامع بین المللی گفت: بار دیگر ملت های آزاده جهان مشاهده کردند که مدعیان حقوق بشر و سازمان های پوشالی بین المللی نسبت به کشتار مردم یمن سکوت و حتی برخی کشورها و مجامع بین المللی از عربستان حمایت کردند.

۱۳۹۴/۱/۲۰

اخبار مرتبط