توقیف پژو ۴۰۵ با ۲۲۴ فقره تخلف در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان گفت: یك دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با ۲۲۴ فقره تخلف و ۳۸میلیون و ۱۲۰هزار ریال خلافی توسط پلیس راهنمایی ورانندگی استان اصفهان توقیف و روانه پاركینگ شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، یك دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ توقیف و روانه پاركینگ شد.

سرهنگ حسین غلامی افزود :خودرو مذكور دارای ۲۲۴ فقره تخلف ومبلغ ۳۸ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال خلافی است.

این مقام انتظامی خاطر نشان كرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط راننده این وسیله نقلیه، در معابر درون شهری ورود به محدوده طرح ترافیك زوج و فرد و در معبر برون شهری ارتكاب تخلفات حادثه ساز سرعت غیرمجاز و نبستن كمربند ایمنی بوده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز توسط بخش اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی استان به راننده خودرو پژو تذكر كتبی داده شد كه متاسفانه اخطار پلیس را جدی نگرفته بود.

سرهنگ رضا رضایی، رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان نیز با اشاره به متوقف کردم خوردوی ۴۰۵ با ۲۱۰ کیلومتر سرعت در آزاد راه امیر کبیر افزود: این خودرو علاوه بر توقف به پارکینگ انتقال یافته است.

این مقام مسئول عنوان داشت: براساس ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، راننده خودرو جهت شركت در كلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۳۴ فقره سرقت منزل

سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان نیز با اشاره به دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۳۴ فقره سرقت منزل در اصفهان ابراز داشت: در پی شكایت یكی از شهروندان در خصوص سرقت از منزل وی ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از یك سری اقدامات پلیسی در این زمینه، سرانجام سارق حرفه ای حین انجام سرقت از انباری در یك آپارتمان دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان كرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۳۴ فقره سرقت از منازل در شهر اصفهان اقرار كرد وپس از تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان به همشهریان توصیه كرد: از نگهداری اموال با ارزش خود در داخل منزل خودداری و آنها را به صندوق امانات بانک بسپارید.اگر در کنار منزلتان ساختمان نیمه کاره ای در حال احداث است بیشتر مراقب باشید.

پلمپ ۳۵ واحد صنفی متخلف دراصفهان

سرهنگ عاصمی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان نیز گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از یك هزار و۷۰۰ واحد صنفی طی ۷۲ ساعت گذشته بازدید كردند و تعداد ۳۵ واحد متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات مربوطه پلمپ شدند.

وی ادامه داد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه كسب، طرح نظارت و كنترل بر اصناف در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومی اجرا شد.

وی با اشاره به صدور ۶۶ اخطاریه به واحدهای صنفی متخلف گفت: ۳۵ واحد صنفی متخلف نیز به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات كنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۱۳۹۴/۱/۲۶

اخبار مرتبط