تصادف مرگبار پورشه و «بی ام و» در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: تصادف مرگبار خودروی پورشه و بی ام و ۶ كشته و مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: تصادف مرگبار خودروی پورشه و بی ام و ۶ کشته و مصدوم بر جا گذاشت.

سیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت 42 دقیقه بامداد برخورد دو خودرو در مسیر شرق به غرب اتوبان شهید همت، روی پل یادگار به سامانه 125 اعلام و ایستگاه 25 به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه بی ام و با 4 سرنشین مرد که سقف آن باز بود،‌ به دلیل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و بعد از برخورد با گاردیل‌، جدول و یک دستگاه پرشیا در محل متوقف شده بود. هر 4 سرنشین این خودرو به بیرون پرتاب شده بودند به گونه‌ای که یکی از آنها از روی اتوبان همت به اتوبان یادگار افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: بعد از جمع آوری این افراد مشخص شد 2 نفر از آنها جان خود را از دست داده‌ند و دونفر دیگر که شدیداً دچار آسیب شده بودند به مرکز درمانی منتقل شدند و عملیات در ساعت 1:47 به پایان رسید.

وی در ادامه از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: در ساعت 4:50 بامداد امروز مورد دیگری از حادثه خودرویی در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی نرسیده به پل صدر اعلام و ایستگاه 6 به محل حادثه اعزام شد. در محل حادثه مشاهده شد یک دستکه پورشه به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با جدول‌ها و درخت‌های کنار خیابان برخورد کرده و بعد از طی مسافتی در محل متوقف شده است.

ملکی تصریح کرد: هنگامی که آتش‌نشان‌ها به محل حادثه رسیدند دو سرنشین این خودرو که یک خانم و آقای جوان بود از خودرو بیرون بودند اما مشخص نبود که خود آنها نسبت به خروج از خودرو اقدام کرده‌اند یا شهروندان این کار را انجام داده‌اند.

وی افزود: پس از معاینات لازم معلوم شد خانم 23 ساله جان خود را از دست داده و مرد حاضر شدیداً دچار آسیب شده است که به مرکز درمانی منتقل شد و عملیات در ساعت 5:06 به پایان رسید.

۱۳۹۴/۱/۳۱

اخبار مرتبط