خمسه: بازی در «پایتخت» خوشحالم نمی‌كند

علیرضا خمسه گفت: به نظر من یك بازیگر زمانی به تعریف واقعی بازیگر می‌رسد كه بتواند در نقش‌های مختلف و متفاوت خوب ظاهر شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: علیرضا خمسه گفت: به نظر من یک بازیگر زمانی به تعریف واقعی بازیگر می‌رسد که بتواند در نقش‌های مختلف و متفاوت خوب ظاهر شود.

برای من هم یکنواخت بودن و تکرار چیزی خوشایند نیست و به دنبال نقش‌های مختلف حتی اگر منفی باشند، هستم. مثلا الان که «پایتخت 4» به من پیشنهاد می‌شود برای بازی در نقش بابا پنجعلی اشتیاق خاصی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که با بازی در نقش آقاخان در سریال میکاییل، تصویری که مخاطبان از شما در ذهن خود ساخته‌اند خراب شود، نترسیدید؟ گفت: نه، اصلا. زیرا من می‌دانم که بیننده هوشیار و آگاه است و می‌فهمد که خمسه بازیگر است و باید در نقش‌های متفاوت ظاهر شود و آقاخان یک بازی از اوست و در واقعیت چنین اخلاقی در او وجود ندارد.

اما اگر فرد ناآگاهی سریال را نگاه کند فوقش از من حساب می‌برد و می‌ترسد! بازیگری که بتواند نقش‌های منفی را باورپذیر و به گونه‌ای که مخاطب بیشترین ارتباط را برقرار کند دربیاورد در کار خود بسیار حرفه‌ای و وارد بوده است.

عده‌ای عقیده دارند که بخش‌های منفی در وجود هر فردی هست و برای من جالب است که این بخش از وجود خود را در برخی از نقش‌ها خیلی پررنگ‌تر نشان دهم و شاید برای مخاطب هم جذاب باشد. شخصیت آقاخان هم مورد استقبال مردم قرار گرفته و برای آنها جذاب است.

۱۳۹۴/۱/۳۱

اخبار مرتبط