پیام تسلیت وزیر ورزش و كمیته ملی المپیك در پی درگذشت خطیب

محمود گودرزی و كمیته ملی المپیك درگذشت حجت‌الله خطیب از مدیران باسابقه ورزش كشور را تسلیت گفتند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی درگذشت حجت الله خطیب، وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت این مدیر باسابقه ورزش کشور را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش کشور تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
خبر درگذشت پیشکسوت و مدیر موفق ورزش کشور که سال‌ها منشأ خدمات فراوان بود باعث تأثر و تأسف شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه ورزش کشور و خانواده محترم وی برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

کمیته ملی المپیک نیز در پیامی درگذشت حجت‌الله خطیب پیشکسوت و از مدیران پرتلاش سابق ورزش کشور را تسلیت گفت.

همچنین در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است:

بار دیگر جامعه ورزشی کشور با از دست دادن یکی از مدیران شایسته و با سابقه خود عزادار شد. حجت‌الله خطیب مردی از جنس ورزش بود که خدمات ارزشمندی در صحنه‌های مختلف مدیریتی از خود بر جای گذاشت که ضمن تسلیت درگذشت این مدیر با سابقه و پرتلاش ورزش کشور، برای آن مرحوم به درگاه خداوند متعال علو درجات و برای خانواده محترمش صبر جمیل آرزومند است.

حجت الله خطیب که مدت‌ها به خاطر بیماری سرطان از ورزش دور و تحت مداوا بود، بامداد امروز یکشنبه ۶ اردیبهشت در سن ۶۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت. وی سال‌ها مدیریت ورزش استان تهران را بر عهده داشت و درسال‌های ۹۰ تا ۹۲ هم سرپرست فدراسیون کشتی و از خرداد ماه ۱۳۸۳ تا آذرماه ۱۳۸۴ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود.

۱۳۹۴/۲/۶

اخبار مرتبط