بازداشت 2 قاچاقچی در شرق تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ قاچاقچی در محدوده شرق تهران خبر داد و گفت از مخفیگاه متهمان ۱۶۰ كیلوگرم هروئین و تریاك كشف و ضبط شد.

به گزارش نما به نقل از مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ قاچاقچی در محدوده شرق تهران خبر داد و گفت از مخفیگاه متهمان ۱۶۰ کیلوگرم هروئین و تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد بخشنده گفت: این متهمان که در شرق پایتخت به صورت گسترده فعالیت داشتند، با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بازداشت شده و در بازرسی از مخفیگاه آنها بیش از ۱۶۰ کیلوگرم هروئین و تریاک کشف و ضبط شد.

وی افرود: در تحقیقات ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مشخص شد که ۲ تن از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در محدوده شرق تهران ضمن تهیه و توزیع مواد مخدر در این محدوده با قاچاقچیان مواد مخدر شرق کشور همکاری کرده و پس از انتقال مقادیر قابل ملاحظه ای مواد مخدر به تهران اقدام به توزیع آن در محدوده های شرق تهران کرده اند.

سرهنگ بخشنده گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و متعاقبا طی بررسی های انجام شده موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده های تهرانپارس و خیابان سراج شناسایی کنند.

وی ادامه داد: پس از چند شبانه روز تحقیقات و با اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاه، طی یک عملیات ضربتی هر ۲ محل اختفای متهمان مورد بازرسی قرار گرفت و پس از بازداشت این ۲ متهم، ۱۱۵ کیلو و ۳۵۰ گرم هروئین، ۵۰ کیلو تریاک و ۵۵ گرم سوخته تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پس از انتقال متهمان به پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، هر ۲ نفر به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر در این محدوده اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده هر ۲ متهم به دادسرا منتقل شدند.

۱۳۹۴/۴/۱

اخبار مرتبط