توسعه اورژانس هوایی در دستور كار

وزیر بهداشت با تاكید بر لزوم توسعه ناوگان اورژانس هوایی و توزیع مناسب پایگاه‌ها در مناطق مختلف كشور، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌كنیم اورژانس هوایی را توسعه دهیم.

به گزارش نما به نقل از مهر: وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم توسعه ناوگان اورژانس هوایی و توزیع مناسب پایگاه‌ها در مناطق مختلف کشور، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کنیم اورژانس هوایی را توسعه دهیم.

جلسه مشترک جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت در راستای توسعه خدماتی و زیرساختی اورژانس هوایی کشور و بررسی راه‌های افزایش همکاری برای توسعه اورژانس هوایی برگزار شد با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و وزیر بهداشت برگزار شد.

در این جلسه دکتر سیدامیر محسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر نیز با مرور ظرفیت‌های هلال احمر از نظر برخورداری از تعداد بالگرد گفت: تعهد کرده‌ایم در هر استان حداقل یک بالگرد داشته باشیم و در عین حال آماده همکاری با وزارت بهداشت در زمینه توسعه اورژانس هوایی نیز هستیم.

دکتر سید حسن هاشمی در این جلسه با اشاره به دستاوردهای قابل توجه اورژانس هوایی در مدت راه‌اندازی تا کنون بر لزوم توسعه ناوگان اورژانس هوایی و توزیع مناسب پایگاه‌ها در مناطق مختلف کشور تاکید کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کنیم اورژانس هوایی را توسعه دهیم.

وی خواهان همکاری هلال احمر در توسعه اورژانس هوایی شد و گفت: برای این امر مطالعات و برنامه‌ریزی‌هایی نیز صورت گرفته است.

در این جلسه دو طرف راهکارهای مختلف توسعه اورژانس هوایی و زمینه‌های همکاری در این خصوص را بررسی کردند و بر لزوم استفاده از پتانسیل‌های طرفین تاکید شد.

۱۳۹۴/۶/۲۵

اخبار مرتبط