كاهش 10 درجه ای هوا در مازندران

اداره كل هواشناسی استان مازندران اعلام كرد: دمای هوا در استان طی روزهای پنجشنبه تا شنبه هفته آینده 4 تا 10 درجه كاهش می یابد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا مدیرکل هواشناسی استان مازندران روز چهارشنبه در اطلاعیه هواشناسی از مواج و توفانی شدن دریای خزر در این مدت خبرداد و به گردشگران و مسافران توصیه کرد در این روزها از شنا و تردد با قایق های کوچک تفریحی در دریا خوددارای کنند.

نوربخش داداشی گفت: به دلیل تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی سطح زمین و عبور امواج تراز میانی جو از روی سواحل جنوبی دریای خزر شاهد وقوع متناوب رگبار باران ، رعد وبرق ، وزش باد شدید و کاهش دما در استان خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به وضعیت هوا در روزهای فوق به سبب مه آلود بودن جاده ها و مناطق کوهستانی رانندگان هنگام تردد با احتیاط رانندگی کنند.

وی اضافه کرد: در این مدت آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها بویژه از روز پنجشنبه تا صبح شنبه هفته آینده پیش بینی می شود.

هوای امروز مازندران نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی شده و بیشینه دمای هوای ساری 30 و کمینه آن 23 درجه سلسیوس گزارش شده که نسبت به روز گذشته یک درجه خنک تر شده است.

۱۳۹۴/۶/۲۵

اخبار مرتبط