شكایت كروش از رئیس و دبیر كل سابق كمیته اخلاق به دادگاه!

كارلوس كروش سرمربی تیم ملی هر روز تمام اخبار رسانه های ایران را رصد می كند. تمام اظهارات درباره كروش در قالب یك پوشه و به زبان انگلیسی در اختیار مربی پرتغالی قرار می گیرد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ او از تمام اخبار مطلع است و چیزی از دیدش پنهان نمی ماند. در این مدت او به طور کامل در جریان مصاحبه های مسئولان سابق کمیته اخلاق هم بود. محمدزاده رئیس و آبانگاه دبیر سابق این کمیته، پس از استعفا و کناره گیری، مصاحبه های تند خود علیه کروش آغاز کردند. ابتدا محمدزاده گفت که پرونده فساد یک فرد در تیم ملی، به زندگی شخصی کروش بازمی گردد. در ادامه آبانگاه حرف از باجگیری زد و بیش از بیش کروش را مجاب کرد تا از مجرای قانونی برای رسیدگی به این حرف ها اقدام کند. کارلوس کروش پس از دیدن این مصاحبه ها قصد داشت برای روشن شدن افکار عمومی حرف هایی بزند اما سرانجام تصمیم گرفت تا از قانون کمک بخواهد. خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی حکایت از آن دارد که کروش پرونده ای تشکیل داده و قصد دارد محمدزاده و آبانگاه را به دادگاه بکشد. کروش با یک وکیل ایرانی در تهران کار می کند و احتمالا از طریق او این پرونده را پیگیری خواهد کرد. کروش تمام اظهارات محمدزاده و آبانگاه را جمع کرده و قصد دارد در اختیار دادگاه قرار دهد. او می گوید تا لحظه آخر پای حرف هایش می ایستد و حقش را می گیرد. او معتقد است اظهاراتی که این دو مسئول سابق کمیته اخلاق کردند، بدون مدرک و سند بوده است.
کروش قطعا شکایت می کند و تا پایان پرونده هم می رود. محمدزاده البته در مصاحبه ای که داشت ادعا کرده بود مدارک لازم را دارند و حتی به کمیسیون اصل 90 هم ارایه داده اند تا آنها هم در این زمینه پیگیری هایی کنند. بی شک در دادگاه همه چیز مشخص خواهد شد. اینکه مسئولان کمیته اخلاق دقیقا درباره چه مسایلی حرف می زنند و چه مدارکی دارند.

۱۳۹۴/۷/۱

اخبار مرتبط