پیام تسلیت دستیار ویژه رییس جمهور به مناسبت حادثه منا

عکس خبري - پيام تسليت دستيار ويژه رييس جمهور به مناسبت حادثه منا

یونسی فاجعه مصیبت بار و دردناك منا را كه باعث در گذشت و مجروح شدن تعداد زیادی از زائران ایرانی و همچنین مسلمانان دیگر كشورها شد، تسلیت گفت.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی فاجعه مصیبت‌بار و دردناک منا را که باعث در گذشت و مجروح شدن تعداد زیادی از زائران ایرانی و همچنین مسلمانان دیگر کشورها شد، تسلیت گفت.



متن کامل پیام حجت الاسلام یونسی به شرح زیر است:



انالله و انا الیه راجعون

با اندوه فراوان حادثه تلخ و دردناک منا که به از دست دادن جمع زیادی از هموطنان داخلی و خارجی کشورمان از اقوام و مذاهب شیعه و سنی در حرم امن الهی شد قلب حضرت ولی عصر (عج) و همه مسلمین جهان را به درد آورد. بی تدبیری و عدم برنامه ریزی مناسب مسئولان و دست اندرکاران کشور عربستان در این فاجعه خونین کاملاً نمایان و آشکار است و بی شک هماهنگی دولت‌های اسلامی و به خصوص سازمان همکاری‌های اسلامی می‌تواند مانع وقوع چنین حوادث تلخ واندوهناکی را فراهم آورد.



اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و همه مسلمین جهان به خصوص خانواده‌های داغدار، از خداوند متعال علو درجات برای جان باختگان و صبر و شکیبایی برای خانواده‌های محترمشان مسألت دارم.

۱۳۹۴/۷/۶

اخبار مرتبط