زارع: كاش قدر هادی را بیشتر می‌دانستیم

عکس خبري -زارع: کاش قدر هادي را بيشتر مي‌دانستيم

بازیكن تیم فوتبال ملوان گفت: از تیم ملی جوانان با هادی نوروزی همبازی بودم، او بازیكن بسیار آرامی بود.

به گزارش نما، مازیار زارع در گفت‌وگو با فارس، در مورد درگذشت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس گفت: من از تیم ملی جوانان با هادی نوروزی همبازی بودم. آن زمان حمید علیدوستی سرمربی ما بود. سه سال هم با او در پرسپولیس حضور داشتم. وقتی خبر درگذشتش را از طریق پیامک ساعت 8:30 صبح دیدم اصلا باور نکردم. بلافاصله به رضا نورمحمدی تلفن کردم و گفتم واقعا این خبر درست است که او متاسفانه این خبر را تایید کرد.

وی ادامه داد: پنجشنبه صبح با شنیدن این خبر دیگر نتوانستیم تمرین کنیم.حوصله‌ و دل و دماغی برای تمرین کردن نداشتیم. نمی‌خواهم مثل خیلی از افراد حالا که هادی از بین ما رفته مدام از خوبی‌های او بگویم. کاش زمانی که حضور داشت قدرش را بیشتر می‌دانستیم.

مازیار زارع با اشاره به روز 9 مهر گفت: پنجشنبه 9 مهرماه یک روز تلخ و فراموش‌نشدنی برای فوتبال ایران خواهد بود. روزی که یک بازیکن سی ساله تحت فشار و استرس دار فانی را وداع گفت. مطمئن باشید فکر و خیال و فشار روانی یکی از دلایل اصلی مرگ هادی نوروزی است.

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به فشار روانی که روی بازیکنان فوتبال است، گفت: متاسفانه جو خیلی بدی علیه فوتبالیست‌ها در جامعه به راه افتاده است. برخی فقط قراردادهای میلیاردی بازیکنان را می‌بینند و می‌شنوند در حالی که نمی‌دانند فوتبالیست‌ها چه روزهای سختی را می‌گذرانند و برای آنکه همیشه آماده باشند چقدر سختی می کشند. استرس و فشار روانی زیادی به فوتبالیست‌های ما وارد می‌شود. هادی نوروزی هم کاپیتان تیمی مثل پرسپولیس بود و فشاری که به او وارد می‌شد و انتظاری که از او می‌رفت خیلی زیاد بود. شاید به خاطر همین فشارهاست که او در سی سالگی دار فانی را وداع گفت.

زارع در مورد اینکه در روزهای اخیر تماسی با هادی نوروزی داشت یا نه؟ گفت: متاسفانه در چند روز اخیر نتوانستم با او تماس داشته باشم اما خوشبختانه در این چند وقت مدام با پرسپولیس بازی داشتیم و او را در بازی‌ها می‌دیدم. هادی نوروزی بازیکن اخلاق‌مدار و ساکت بود. نمی‌خواهم حالا که از دنیا رفته فقط از خوبی‌هایش بگویم. به نظرم این خصلت خیلی خوب نیست اما از طرف خودم، مردم انزلی و باشگاه ملوان درگذشت هادی نوروزی را به خانواده او تسلیت می‌ گویم. امیدوارم خدا به خانواده‌اش و بازماندگانش صبر بدهد.

وی افزود: کاش وقتی هادی نوروزی بین ما بود بیشتر قدرش را می‌دانستیم. ای کاش این فرهنگ در فوتبال ما نهادینه شود که وقتی عزیزانی را در کنار خود داریم با آنها مهربانانه‌تر رفتار کنیم نه آنکه وقتی از بین ما رفت بگوییم ای کاش چنین حرفی را به او نمی‌زدم یا با او چنان رفتاری نمی‌کردم. برای او آمرزش و شادی روح و آمرزش هادی نوروزی را از خداوند می‌خواهم.

زارع در مورد اینکه در مراسم امروز تشییع پیکرش در بابل شرکت خواهد کرد یا نه گفت: تلاش می‌کنم خودم را به این مراسم برسانم.

۱۳۹۴/۷/۱۱

اخبار مرتبط