فرماندار مفقود بندر تركمن در فاجعه منا پیدا شد

معاون استاندار گلستان از پیدا شدن فرماندار بندرتركمن كه یكی از مفقودان حادثه منا بوده است،‌ خبر داده، این درحالی است كه در آخرین فهرست سازمان حج و زیارت، نام فرماندار بندرتركمن به عنوان یكی از مفقودان حادثه دیروز قرار داد.

به گزارش نما، معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان به ایرنا گفته: مرجان نازقلچی، فرماندار شهرستان ترکمن که در فاجعه منا در کشور عربستان مصدوم شده هم اکنون در بیمارستانی در شهر مکه بستری است.



به گفته علی اصغر طهماسبی، خانم نازقلچی از ناحیه پا و ستون فقرات دچار مصدومیت شده که براساس آخرین تماس ها و پیگیری ها وضعیت او رو به بهبودی است.



او گفت: مسئولان دولتی و نظامی کشور عربستان اجازه حضور پزشکان و تیم های امداد و درمانی ایرانی را در بیمارستان های مکه نمی دهند، اما با پیگیری های انجام شده با دولت عربستان و پزشکان این کشور، مشخص شد که فرماندار بندرترکمن جزو مصدومین بوده و در حال مداوا است.



معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: پیگیر هستیم تا مداوا بر روی فرماندار بندرترکمن و سایر مصدومین گلستانی به خوبی انجام شود و در حال فراهم کردن مقدمات انتقال آنها به بیمارستان ایرانی ها هستیم.



معاون سیاسی،امنیتی استاندار گلستان در حالی از پیدا شدن فرماندار بندرترکمن خبر داده است که طبق آخرین اعلام سازمان حج و زیارت، نام خانم نازقلچی، در ردیف ۳۳۹ فهرست مفقودان حادثه منا به چشم می خورد.



نازقلچی فرماندار شهرستان 60 هزار نفری ترکمن واقع در شمال غرب گلستان است.



طهماسبی همچنین گفت: براساس آخرین اخبار دریافتی تعداد جانباختگان گلستانی حادثه روز پنجشنبه منا 12 نفر و تعداد مفقودین 50 نفر است.



۱۳۹۴/۷/۱۱

اخبار مرتبط